مقالات آموزشی

محصولات جدید بیسیم داهوا

داهوا ایرشیلد

برند داهوا همیشه پیشتاز در ارائه محصولات با کیفیت و کارا بوده که در این نوشته از توضیح درباره تاریخچه پیدایش شرکت داهوا و محصولات پیشتاز آن بدلیل شناخت کافی از این برند می پرهیزیم و فقط درباره محصولات جدید بیسیم یا بهتر بگوییم دزدگیر بیسیم داهوا صحبت خواهیم کرد.

در این نوشته شما را با برند جدید داهوا بنام Airshield  آشنا خواهیم کرد این زیر برند برای یک حفاظت 360 درجه مورد استفاده قرار خواهد گرفت تمامی تجهیزات بیسیم و کاملا هوشمند خواهند بود در ضمن تمامی تجهیزات با نرم افزار های CMS  داهوا مثل Smart PSS  سازگار هستند .

انواع سنسور های حرکتی ،سنسور های گاز،دود و آب ،انواع آژیر بیسیم در رنگ های مختلف ،تاچ پنل و… در این دسته قرار می گیرند.لازم بتوضیح می باشد تمامی این سیستم در کنار دوربین های داهوا یک حفاظت 360 درجه را از اشیا و اشخاص بار ارزش شما خواهند داشت . در این کلیپ که در زیر پخش خواهد شد با تمامی این تجهیزات آشنا خواهید شد .

 

 

دتکتور دود داهوا

دتکتور دود با حس کردن دود، آلارم بلند، معمولا متغیر یا متناوب، همراه با نور چشمک زن منتشر می کند.

هدف از استفاده تمامی  دتکتورهای دود، بهبود ایمنی در برابر آتش و دود است. بنابر گزارشات، وجود دتکتور دود در ساختمان ها می تواند خطر مرگ ناشی از آتش سوزی در افراد را تا 82 درصد کاهش دهد. این دستگاه باید روی سقف یا دیوارهای بلند نصب شود. اگر سقف به صورت شیب دار است باید آن را به فاصله یک متری از بالاترین نقطه سقف نصب کرد.

airshield

 

سنسور نشت آب داهوا

سنسور های نشت آب انواع مختلفی دارند و هر یک کارهای متفاوتی انجام می دهند. با این حال، سنسورهای نشت آب هوشمند مثل آنچه که در برند داهوا مشاهده می کنیم، شما را از وجود نشتی یا ترکیدگی در لوله های آب مطلع می کند. قسمت جالب ماجرا آنجاست که این سنسورها قابلیت اتصال به Wi-Fi خانه و دستگاه مرکزی بیسیم داهوا را دارند و با ارسال پیام به تلفن همراه هوشمندتان حتی اگر در خانه حضور نداشته باشید، شما را در جریان قرار می دهند.

دستگاه تشخیص دهنده نشت آب با سایر تجهیزات هوشمند خانه سازگار است و می تواند در هماهنگی با آن ها کار کند. 

 

سنسور آب

 

سنسور تشخیص حرکت PIR

یکی از متداول ترین سنسورهایی که امروزه در خانه هوشمند به عنوان سیستمهای اعلام سرقت مورد استفاده قرار می گیرد سنسور حرکتی Motion Sensor می باشند که امروزه با اسامی گوناگون از جمله سنسورحرکتی ، چشمی ،رادار، PIRو…می توان آنها را در بازار یافت.
این سنسورها به خاطردید وسیع و پروسسی که در محیط انجام می دهند امروزه به یکی از اجزاء اصلی سیستمهای اعلام سرقت در خانه های هوشمند تبدیل شده اند به طوری که بیشتر شرکتها در اکثر پروژه های اعلام سرقت خود از این سنسورها استفاده می کنند .

 

حسگر درب و پنجره داهوا

سنسور درب و پنجره یکی از تجهیزات مهم در ایجاد امنیت ساختمان هاست. دوربین های مدار بسته ای که افراد در ساختمان های خود به کار می گیرند به تنهایی نمی توانند امنیت خانه را تامین کنند چرا که دوربین ها تنها تصاویر را ضبط نموده و هشداری به کاربران نمی دهند.

بر اساس تحقیقات انجام شده، متداول ترین راه های ورود سارقین به ساختمان ها، درهای ورودی و پنجره ها هستند؛ بنابراین برای ایمن کردن این نقاط در خانه باید اقداماتی انجام دهیم تا از این طریق مانع از بروز خطر شویم.

امروزه به لطف فناوری های مدرن می توانیم نگرانی های افراد در مورد امنیت ساختمان ها را برطرف نماییم. توصیه ما به شما برای جلوگیری از ورود سارقین به ساختمان و کنترل در و پنجره ها، سنسور درب و پنجره است.

شرکت فیدار پردازش خاورمیانه آماده ارائه مشاوره در مورد نصب و راه اندازی محصولات هوشمند و حفاظتی داهوا می باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *