مقالات آموزشی

آموزش نصب دوربین لامپی

blank

در جعبه دوربین های لامپی معمولا ،بسته پیچ و رولپلاک و سرپیچ لامپ وجود دارد.پس از خارج کردن دوربین مداربسته لامپی از جعبه آن را بصورت مستقیم به سرپیچ متصل کنید و منتظر روشن شدن و اعلام آماده به کار باشید و مراحل زیر را به ترتیب پیش بروید .

دوربین لامپی

نمونه دوربین های لامپی

برای شروع آموزش نصب دوربین لامپی ابتدا نرم افزار V380 را دانلود کنید و مراحل زیر را بصورت گام به گام انجام دهید.

  • اپلیکیشن V380 یا V380 Pro  را از مارکت ها دریافت نمایید.

اپلیکیشن گوشی های آیفون را از اینجا دریافت کنید

اپلیکیشن گوشی های اندروید را از اینجا دریافت کنید

 

دانلود نرم افزار v 380 اندروید دانلود نرم افزار v380

 

 

  • برای راه اندازی و نصب دوربین لامپی وارد منوی تنظیمات بیسیم تلفن خود شوید به قسمت تنظیمات تلفن خود و به بخش WIFI بروید . در لیست نام های وای فای نزدیک , نام نقطه اتصالی که با MVشروع می شود را انتخاب کرده و به آن متصل شوید.

نکته:پس از متصل شدن ممکن است به شما پیام no internet  دهد که این امر طبیعی است و چون در حال حاضر به مودم وای فای متصل نیستید این پیام نمایش داده می شود.

 

تنظیمات وایرلس

 

  • هنگامی که برنامه V380 را باز کنید از شما می خواهد که ثبت نام کنید یا نام کاربری و رمز خود را وارد نمایید. در این مرحله می توانید به آسانی با انتخاب گزینه  Try without an account بدون ساخت اکانت به برنامه وارد شوید.

 

  • در این مرحله دوربین لامپی باید در نرم افزار شناسایی شود ممکن است در پایین صفحه پیامی مبنی بر شناسایی دوربین ظاهر شود که اگر هم این پیام ظاهر نشد از علامت بعلاوه یا Add Device برای شناسایی می توان استفاده کرد.

نصب نرم افزار v380 برای دوربین لامپی

 

پس از جستجو دوربین لامپی را پیدا کرده و مشخصات سریال نامبر آن را نمایش خواهد داد.

 

5 – در این مرحله دوربین شناسایی شده و می توان برای دیدن تصاویر روی دکمه پلی کلیک کرد یک نکته در این قسمت وجود دارد و آن هم تعریف رمز عبور برای این دوربین مداربسته لامپی می باشد که پس از تعریف رمز می توان تصویر آن را مشاهده کرد.

نرم افزار V380 مخصوص دوربین لامپی

برای نصب دوربین های لامپی به مودم اینترنت و در یافت تصاویر با نرم افزار V380  مراحل زیر را انجام دهید.

1 – بعد از اینکه تصاویر دوربین را بصورت محلی دریافت کردید نوبت به اتصال آن به اینترنت می رسد که برای اینکه بتوانید تصاویر دوربین بیسیم و یا دوربین لامپی خود را در هر کجای جهان بوسیله ای اینترنت ببینید لازم است ابتدا دوربین خود را به اینترنت متصل نمایید.

برای این کار در محلی که دوربین وای فای خود را نصب کرده اید لازم است یک مودم وای فای  ADSL یا مودم های سیم کارتی  وجود داشته باشد.به بخش Setting  و بعد از آن وارد منوی Network  شوید.

 

2 – گزینه wifi Station mode  را انتخاب کنید و قسمت Please select wifi  را فشرده تا نام وای فای مورد نظر شما را پیدا کند که آن را انتخاب می کنید و رمز مربوطه را وارد می کنید و منتظر اتصال می مانید.پس از وصل شدن دوربین مداربسته به اینترنت دیگر لازم نیست از طریق وای فای مستقیم به دوربین وصل شوید.

 

“فیلم آموزش نصب دوربین لامپی”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *