مقالات آموزشی, مقالات دوربین مداربسته

فاکتورهای مهم در خرید هایک ویژن

blank

هایکویژن، برندی معتبر در زمینه دوربین‌های مداربسته

هایکویژن، یک مجموعه چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی این شرکت، تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری مانند دوربین‌های مداربسته است. انواع مدل‌های دوربین مداربسته هایکویژن از سال 2001 وارد بازار شدند و هم اکنون توانسته‌اند سهم بزرگی در بازار ایران و جهان داشته باشند.

هایک ویژن بخریم

تمامی محصولات این مجموعه، طبق آخرین استانداردهای جهانی تولید می‎شوند و به همین دلیل، کیفیت بسیار خوبی دارند. البته هایکویژن در راستای جلب رضایت مشتریان، محصولات خود را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند و همین امر نیز سبب شده تا محصولات این مجموعه محبوبیت بسیار خوبی در بازار داشته باشند. محصولات هایکویژن در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه انواع و مزایای استفاده از این دوربین‌های مداربسته را بیان می‌کنیم.

 

چرا دوربین‌های هایکویژن را انتخاب کنیم؟

همانطور که بیان شد، دوربین‌های مداربسته هایکویژن، طبق آخرین استانداردهای جهانی و در انواع مختلفی تولید می‌شوند. به همین دلیل، هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. البته در صورتی که برای خرید این نوع از دوربین‌ها در بازار جست و جو کنید، شاید با برندهای مختلفی مواجه شوید. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از برند هایکویژن خرید کرد؟

مجموعه هایکویژن، یک شرکت بسیار بزرگ و با بیش از 23330 کارمند است. میزان درآمد این مجموعه، طبق آمار در حدود 1.5 میلیارد دلار در سال 2018 تخمین زده شده است که این رقم نسبت به سال‌های گذشته، 32.95 درصد افزایش پیدا کرده است.

 

هایک ویژن بهترین برند دنیا

 

محصولات این مجموعه، در انواع مختلفی تولید می‎شوند که شامل DVRهای ترکیبی، NVRها، DVRهای استندالون، ویدئو سرورهای دیجیتال، کارت‌های الکترونیکی با انواع کاربردهای مختلف، دوربین‌های IP با کیفیت تصویر بالا و دوربین‌های اسپید دام به بازار عرضه کند. هایکویژن شرکتی پیشرو در زمینه تولید انواع

تجهیزات مراقبت تصویری است. مدل‌های دوربین مداربسته هایکویژن دارای  امکانات پیشرفته‌ای هستند و در طرح‌های مختلفی تولید می‎شوند.

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایکویژن

دوربین‌های هایکویژن، دارای ویژگی‌های بیشماری هستند و همین امر نیز سبب شده تا افرادی که به این نوع از دوربین‌ها نیاز دارند، تنها به سراغ محصولات این برند بروند. در ادامه این بخش قصد داریم برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین مداربسته هایکویژن را بررسی کنیم.  

  • لنزهای منحصر به فرد: هایکویژن برای تولید دوربین‌های مداربسته خود، از لنزهای برند اولسن که یک مجموعه آلمانی است استفاده می‌کند. این شرکت جز سه شرکت برتر تولید لنزهای اپتیکال، در سطح جهانی است
  • دید در شب: یکی از بهترین قابلیت‌های دوربین‌های مداربسته هایکویژن، امکان دید در شب Exir است. هایکویژن با همکاری برندهای آلمانی، توانسته قابلیت دید در شب را تا 30 درصد ارتقا دهد. همچنین لازم به ذکر است که LED‌های ساخت این شرکت دارای پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای انتشار نور هستند. این قابلیت نور قوی‌تری را در بردهای بیشتر فراهم می‌کند. دوربین مداربسته هایکویژن با تکنولوژی Exir، نور را در فرم‌های مستطیل شکل منتشر می‌کنند، این امر باعث می‌شود تا بهره‌وری بیشتر شود و آلودگی نور در محیط نیز کاهش پیدا کند

دوربین بولت هایک

چیپ ست‌های اختصاصی: یکی از مهم‌ترین و بهترین دستاوردهای دوربین‌های جدید برند هایکویژن، استفاده از چیپ ست‌های اختصاصی است. این برند در سالیان اخیر یک خط تولید تراشه‌های دوربین راه اندازی کرده است و همین امر نیز سبب شده تا هزینه‌های تمام شده برای تولید انواع مدل‌های دوربین مداربسته هایکویژن کاهش پیدا کند 

تکنولوژی POC

 یکی از ابداعات جدید مجموعه هایکویژن، تولید کابل‌های POC است. اساس کارایی این نوع از کابل‌ها، انتقال جریان الکتریکی و اطلاعات تصویر بر روی یک کابل است. البته لازم به ذکر است که این سیستم کاری این کابل‌ها دقیقا مانند تکنولوژی POE است، با این تفاوت که POC مختص تکنولوژی آنالوگ  و یا آنالوگ HD است. همچنین این نکته را هم باید بدانید مه میزان برد این کابل‌ها برای انتقال اطلاعات ثبت شده توسط دوربین مداربسته هایکویژن تا 1200 متر می‌باشد

استفاده از تکنولوژی هیبریدی

یکی از راهکارهایی که هایکویژن برای کاهش هزینه‌های مشتریان خود استفاده می‌کند، ایجاد تکنولوژی هیبریدی است. هدف از این کار این است که مصرف کننده‌ای که دارای زیرساخت‌های سیستم آنالوگ است نیز بتواند در صورت نیاز از دوربین‌های IP استفاده کند. بنابراین دیگر نیازی نیست مصرف کنندگان متحمل هزینه‌های بسیار زیادی بشوند تا بتوانند از قابلیت دوربین تحت شبکه استفاده کنند

قابلیت تشخیص چهره دوربین مداربسته هایکویژن

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد دوربین‌های مداربسته هایکویژن، توانایی تشخیص چهره است. دقت و ظرافت این تکنولوژی باعث شده است تا عملیات تشخیص چهره به خوبی انجام شود. همچنین مجموعه هایکویژن توانسته با ترکیب این قابلیت با هوش مصنوعی، بازده تشخیص چهره را بالاتر ببرد. البته لازم به ذکر است که این قابلیت تنها در برخی از دوربین‌های هایکویژن موجود است.

 

دوربین های هایک

دوربین‌هایی با ویژگی‌های هوشمند

هایکویژن بخش عمده‌ای از درآمد سالانه خود را صرف بخش تحقیق و توسعه خود می‌کند. به همین دلیل، نوآوری و تولید محصولات با ویژگی‌های جدید و کارآمد همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است. دوربین‌هایی این برند دارای قابلیت‌های مختلفی هستند به عنوان مثال، برخی از مدل‌ها می‌توانند از ورود افراد به مناطقی خاص جلوگیری کنند. برخی دیگر می‌توانند آمار ورود و یا خروج افراد به اماکن مختلف را ثبت کند و سوژه‌های مختلف را ردیابی کنند.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته هایکویژن

هایکویژن، برندی مطرح در سطح جهانی است اما آنچه محصولات این شرکت را به چنین جایگاهی رسانده است، خصوصیات منحصر به فرد محصولات آن است. طراحی دقیق و هوشمند این دوربین‌ها، موجب شده است تا در زمینه‌های مختلف بتوانند چشم بیشتر مخاطب‌ها را به خود جذب کند. در ادامه قصد داریم برخی از مزایای دوربین مداربسته هایکویژن را بررسی کنیم.

  • فروشگاه هایکویژن دارای طیف گسترده‌ای از DVRهای آنالوگ و DVRهایی است که قابلیت ساپورت دوربین‌های IP را دارند که قطعا می‌توانند تمام نیازهای یک سیستم امنیتی را برآورده کند
  • با استفاده از یک رابط مشترک برای هر نوع مدل و ورژنی از DVR، تجربه کاربران از این محصولات حتی پس از ارتقا سیستم خود، نیز عالی خواهد بود
  • هایکویژن برای اکثر برنامه‌های کاربردی خود نرم افزار Ivms را طراحی کرده است
  • این برند اپلیکشن‌هایی مخصوص موبایل را برای مشاهده و کنترل تصاویر از راه دور ارائه کرده است. این نرم افزارها از تمامی سیستم عامل‌های محبوب تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند
  • مدل‌های مختلف دوربین مداربسته هایکویژن از ادغام چندین تکنولوژی پیشرفته تولید شده است
  • تمامی محصولات هایکویژن دارای لیست قیمت رسمی هستند که از طرف خود شرکت اصلی تهیه و ارائه می‌شود. بنابراین کاربران کمترین نگرانی را در مورد صحت و پایداری قیمت‌‍های این محصولات در بازار خواهند داشت.

مزایای هایک ویژن

تنوع بالای محصولات

هایکویژن محصولات متنوعی را با ویژگی‌های متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها کیفیت تصاویر، طراحی نوع و بدنه دوربین تا ویژگی‌های تصویری هوشمند را شامل می‎شود. این امر بدان معنی استکه می‌توان دوربین‌های مداربسته این مجموعه را با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید و متناسب با نوع کاربری و نیاز خود را خریداری کنید.

دارا بودن لنزهای با کیفیت

لنزهای بکار رفته در محصولات هایکویژن به ویژه محصولات IP ان دارای پوشش بهتری و زاویه دید گسترده‌تری هستند. به همین دلیل، این موضوع باعث می‎شود تا به تعدا دوربین کمتری در سیستم مداربسته خود نیاز داشته باشید.

پردازش تصویری

اکثر سیستم‌های تحت شبکه هایکویژن، مجهز به نرم افزارهای تجزیه و تحلیل تصویر پیشرفته‌ای هستند. به همین دلیل دیگر نیازی به صرف هزینه‌های اضافی برای خرید این نرم افزارها به صورت جداگانه نیستید.

ارائه تصاویری با رزولوشن بالا

تقریبا تمامی مدل‌های دوربین مداربسته هایکویژن به دلیل مگاپیکسل بالا، تصاویر دارای رزولوشن خواهند بود که این امر باعث شده تا وضوح تصویر بیشتری در زوم‌های بالا داشته باشند.

رابط کاربری و یا استفاده آسان

دوربین‌های تولید شده توسط این مجموعه، به نحوی تولید شده است که اطلاعات فنی خاصی برای استفاده از آن‌ها نیاز نداشته باشید.

 

چیپستهای هایک ویژن

قابلیت ارتقا دوربین مداربسته هایکویژن

سیستم‌های هایکویژن قابلیت ارتقا دارند، به عنوان مثال، در ابتدای سیستم راه اندازی سیستم مداربسته خود از لحاظ مالی امکان خرید دوربین در تعداد بالا را ندارید، می‌توانید در آینده دوربین‌های بیشتری را به سیستم خود اضافه کنید و از این لحاظ دچار مشکل نخواهید شد.

قیمت‌های مناسب نسبت به نمونه‌های دیگر

یکی از اهداف اصلی برند هایکویژن، ارائه خدمات و تکنولوژی‌های با کیفیت و با ارائه قیمت‌هایی استثنایی است. محصولات این مجموعه نه تنها قیمت بسیار خوبی دارند، بلکه کیفیت و طول عمر بسیار خوبی دارند.

انواع دوربین مداربسته هایکویژن

دوربین‌های مداربسته هایکویژن، در انواع مختلفی تولید می‎شوند و همین امر نیز سبب شده تا کاربران بتوانند دست بازی برای انتخاب میان انواع مدل‌های دوربین مداربسته هایکویژن داشته باشند. در ادامه انواع مدل‌های این مجموعه را بیان می‌کنیم.

  • تجهیزات مداربسته آنالوگ: با توجه به روی کار آمدن محصولات آنالوگ HD و یا توربو HD، دیگر تولید محصولات آنالوگ قدیمی توجیهی نخواهد داشت
  • تجهیزات مداربسته توربو HD: این محصولات در بازار توانسته‌اند جایگزین دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی شوند. البته قیمت این نوع دوربین‌ها کمی بالاتر از محصولات آنالوگ قدیمی است اما با این حال کیفیت تصاویر آن‌ها تفاوت چشمگیری با مدل‌های قدیمی دارد
  • تجهیزات دوربین مداربسته تحت شبکه: تکنولوژی استفاده شده در این نوع دوربین مداربسته هایکویژن بسیار پیشرفته از محصولات دیگر است. این محصولات از نظر قیمت و کیفیت، قابلیت رقابت با برندهای اروپایی دارند
  • تجهیزات جانبی: هایکویژن در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل نیز فعالیت می‌کند و محصولاتی از قبیل انواع سوئیچ‌های مدیریتی و غیر مدیریتی، کیبورد، جوی استیک و … را تولید می‌کند.

گارانتی هایک ویژن

  • نکات مهم برای خرید دوربین هایکویژن

    زمانی که برای خرید انواع دوربین‌های مداربسته اقدام کنید، ممکن است با وجود تنوع بسیار زیادی محصولات هایکویژن، سردرگم شوید و نتوانید محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید. به همین دلیل، در ادامه قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که در این زمینه می‌تواند بسیار مناسب باشد. در زمان خرید دوربین‌های مداربسته، قبل از هر کاری ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید و سوالاتی را از خود بپرسید که به چه دلیل می‌خواهید از این نوع دوربین‌ها استفاده کنید.

    کیفیت تصاویر دوربین مداربسته هایکویژن

    یکی از مواردی که می‌تواند در زمان خرید دوربین‌های مداربسته تاثیر بسیار زیادی داشته باشد، کیفیت تصاویر دوربین‌ها است. هر چه کیفیت تصاویر دوربین مداربسته مورد نظر شما بهتر و بالاتر باشد، تصاویر شفاف‌تر و با قدرت تفکیک پذیری بالاتری را  ارائه می‌کند. البته دقت داشته باشید که در صورتی که بخواهید از دوربین‌های با کیفیت‌تر استفاده کنید، نیازمند دستگاه‌های ذخیره ساز قدرتمندتر  و حافظه حجیم‌تری را استفاده کنید که می‌توانید هزینه‌های جانبی شما را بالاتر ببرد.

    تصاویر دوربین مداربسته را در کجا قرار است تماشا کنید

    یکی دیگر از مواردی که قبل از خرید دوربین مداربسته باید در نظر داشته باشید، این است که قرار است تصاویر را با استفاده از چه پلتفرمی تماشا کنید. برخی از دستگاه‌های دوربین مداربسته، خروجی آنتن مرکزی یا تلویزیون ندارند یا برخی از برندهای دوربین مداربسته اهمیت زیادی برای امکانات نرم افزارهای موبایلی جهت دیدن تصاویر دوربین قائل نیستند.

    به همین دلیل باید دقت زیادی در این زمینه داشته باشید. البته لازم به ذکر است که برند هایکویژن برای تمامی محصولات خود، نرم افزارهایی را در نظر گرفته است که به راحتی بتوانید تصاویر را در گوشی موبایل خود تماشا کنید.

    فیدارپردازش، انتخابی مناسب برای خرید انواع دوربین‌های مداربسته

    در این مطلب از وب‌سایت فیدارپردازش، مزایا و نکات مهم دوربین مداربسته هایکویژن را بیان کردیم. مجموعه هایکویژن یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع دوربین‌های مداربسته است و در سالیان اخیر توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بازار ایران پیدا کند.

    مجموعه فدارپردازش، در راستای جلب رضایت مشتریان، بستری را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی و با خیال راحت، انواع محصولات این مجموعه را خریداری کنید. تمامی محصولات موجود در فروشگاه ما، با استفاده به صورت اورجینال هستند و با ضمانت ارائه می‎شود، به همین دلیل، می‌توانید خرید آسان و راحت داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *