مقالات دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تروویژن

دوربین مداربسته ترو ویژن

تروویژن یک برند دوربین مداربسته تولید ایران است که توسط شرکت فیدار پردازش خاورمیانه تولید و عرضه می­شود. محصولات با کیفیت این برند از برترین و جدیدترین تجهیزات صوتی و تصویری نظارتی در کشور است. این شرکت با بهره گیری از دانش و توانمندی مهندسان مجرب، تنوع بالا در محصولات و بکارگیری تکنولوژی­های برتر و به روز دنیا برای تمامی پروژه ­های امنیتی و نظارتی مانند هتل­ها، رستوران­ها، بیمارستان­ها، ادارات، فروشگاهها، مدارس، خانه ­ها و … راه حل مناسب را ارائه کرده است. در این مقاله قصد داریم تا انواع دوربین مداربسته ترو ویژن و تجهیزات وابسته به آن را بررسی کنیم.

جهت مشاهده انواع دوربین مداربسته تروویژن اینجا را کلیک کنید. 

انواع دوربین مداربسته تروویژن

دوربین مداربسته تروویژن شامل دو دسته کلی دوربین مدار بسته AHD تروویژن، دوربین مداربسته IP تروویژن است. دوربین مدار بسته AHD تصاویر با کیفیت HD و بر بستر آنالوگ را ارائه می­کند. دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP تصاویر بسیار با کیفیت بر بستر شبکه یا اینترنت را فراهم می­کنند.

هر کدام از این تکنولوژی­ها ویژگی­ها و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. تروویژن هر دوی این دوربین­ ها را در شکل­های دام (Dome)، بولت (Bullet) و اسپید دام (PTZ) و با کیفیت­های مختلف تصویر و لنزهای با اندازه­ متفاوت (و در انواع ثابت، وری فوکال و موتورایز) تولید میکند. از جمله ویژگی­های دوربین مداربسته تروویژن می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

دید درشب (IR) و در برخی مدل­ها دید در شب هوشمند (Smart IR). WDR (به منظور ضبط تصاویر با نور زیاد و یا نور از پشت). 3D DNR (کاهش دهنده نویز دیجیتالی). BLC  (تعدیل نور منتشر شده از پشت و اطراف سوژه). PoC (تغذیه از طریق کابل کواکسیال).

دوربین­ مداربسته تروویژن بالاترین استانداردهای حفاظتی را داراست. که قابلیت کاربری در مناطق مختلف جغرافیایی کشور با و هوای متفاوت را به آنها می­دهد.

این استانداردها عبارتند از:

IP66 (مقاومت در برابر گرد و غبار با هر اندازه­ای و مقاومت در برابر پاشیده شدن آب با فشار زیاد از هر زاویه ­ای).

IP67 (مقاومت  در برابر گرد و غبار با هر اندازه­ای و غوطه­ور شدن در آب به مدت 30 دقیقه). IK10 (وندال پروف یا مقاومت در برابر خرابکاری یا ضربه جسم با حداکثر وزن پنج کیلوگرم از فاصله 40 سانتی متری).

بطور کلی دوربین مداربسته دام مناسب استفاده در مکان­های مسقف هستند. دوربین­های بولت مناسب استفاده در محیط­های باز یا محیط­ هایی هستند که امکان استفاده از سقف وجود نداشته باشد. و دوربین­های اسپید دام نیز مناسب کاربری در محیط­های باز هستند.

دستگاه ضبط تصویر تروویژن

در یک سیستم نظارتی متناسب با تکنولوژی بکار برده شده اعم از تحت شبکه یا آنالوگ، به یک دستگاه ضبط تصویر نیز احتیاج است. دستگاه ضبط تصویر در سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه NVR و در سیستم دوربین مداربسته آنالوگ DVR نام دارد.

شرکت تروویژن هردوی این دستگاه­ها را با بالاترین کیفیت و در مدل­های مختلف تولید می­کند. هردوی این محصولات دارای پورت­های مختلف ورودی آنالوگ، تحت شبکه، CVI، TVI و AHD هستند. این دستگاه­ها دارای تعداد متنوعی کانال (از چهار کانال به بالا) هستند. قابلیت اتصال تعداد مشخصی هارد اینترنال با ظرفیت­های متفاوت را نیز دارا هستند.

لوازم جانبی دوربین مداربسته تروویژن

در کنار ملزومات اصلی یک سیستم دوربین مداربسته تجهیزات جانبی نیز برای نصب و استفاده از آنها لازم است. شرکت تروویژن تجهیزات جانبی مختلف دوربین مداربسته از جمله انواع میکروفون و رگلاتور را با بالاترین استانداردها و قیمت­های رقابتی تولید و عرضه می­کند.

قیمت دوربین مداربسته تروویژن

با توجه به نیاز روزافزون تمامی مکان­های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و … به دوربین مداربسته، بسیاری از افراد برای پروژه­های خانگی یا تجاری کوچک خود به دنبال دوربین مداربسته ارزان و در عین حال با کیفیت هستند. به منظور ارائه بهترین و منطقی ­ترین قیمت به مشتریان، ترو ویژن همواره در حال تحقیق و بررسی راه­ کارهای کاهش هزینه ­ها درعین حفظ کیفیت است. به نحوی که کاهش هزینه ­های تولید به معنای کاهش قیمت نهایی و همچنین کاهش هزینه ­های نصب و نگهداری برای مصرف کننده است. با مطالعه لیست قیمت دوربین مداربسته تروویژن در سایت فروشگاهی این شرکت، متوجه مقرون به صرفه بودن و قیمت رقابتی محصولات این برند خواهید شد.

خدمات پس از فروش دوربین مداربسته تروویژن

بازدهی و کارایی عالی و همیشگی محصولات تروویژن از جمله اصول و تعهداتی است که این شرکت همواره در نظر داشته است. از این رو تمامی محصولات این شرکت دارای 3 گارانتی تعویض و 12 ماه گارانتی تعمیر هستند. همچنین، با توجه به تولید داخل بودن این محصول امکان تعمیر و جایگزینی قطعات محصولات این شرکت بسیار راحت ­تر و ارزان­تر از نمونه ­های مشابه خارجی آن است.

نمایندگی دوربین مداربسته تروویژن

شرکت فیدار پردازش خاورمیانه تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته تروویژن در بسیاری از شهرهای کشور دارای نمایندگی­ فروش است. با تماس با شرکت فیدار پردازش خاورمیانه و یا مراجعه به شبکه ­های اجتماعی این شرکت از اطلاعات نمایندگی شهر خود مطلع شوید. در صورتی که متقاضی اخذ نمایندگی دوربین مداربسته تروویژن هستید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید. از همین طریق نیز می توانید با کارشناسان این شرکت در تماس باشید. این شرکت همواره شرایط ویژه­ای برای نمایندگان خود در نظر دارد و تعامل سازنده و تعهد دو جانبه را از اصول همکاری خود می­داند.

خرید دوربین مداربسته تروویژن

تمامی محصولات تروویژن از طریق دپارتمان فروش شرکت فیدار پردازش خاورمیانه؛ تولید کننده محصولات تروویژن، و یا نمایندگی­های فروش این شرکت در استان­های مختلف قابل خریداری هستند. همچنین، فروشگاه اینترنتی شرکت فیدار پردازش خاورمیانه، با ارائه لیست قیمت به روز، تخفیف­ها و طرح ­های ویژه، امکان سفارش آنلاین دوربین مداربسته تروویژن را در کنار دیگر برندهای وارداتی تحت نماینگی خود مانند داهوا، تیاندی، هایک ویژن، های لوک و مکسرون فراهم کرده است. متقاضیان محترم خرید محصولات تروویژن می­توانند با مراجعه به وب سایت شرکت فیدار پردازش خاورمیانه اطلاعات کامل و جامعی نسبت به محصول مورد نظر خود بدست آورند. از طریق همین وب سایت نیز می توانند اقدام به خرید اینترنتی محصولات تروویژن نمایند. همچنین، در صورت نیاز به مشاوره در مورد محصولات، نحوه خرید، نصب، ارسال و … کارشناسان ما پاسخگوی تماس­ تلفنی شما و یا پیام­ های شما در شبکه ­های اجتماعی خواهند بود. 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *