مقالات دوربین مداربسته

نمونه تصویر دوربین COLOR

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

نمونه تصویر دوربین دید در شب رنگی COLORVU

از دوربین های دید در شب رنگی هایک ویژن می توان بعنوان انقلابی در پردازش تصاویر دوربین مداربسته یاد کرد این دوربین های مداربسته می توانند در شب تصاویری کاملا رنگی با وضوح بالا به نمایش در آورند که در آن کاربر امکان تشخیص رنگ سوژه را نیز خواهد داشت. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی هایک ویژن با با عنوان COLORVU شناخته می شوند طیف وسیعی از سلایق را پاسخگو می باشد.

برخی از ویژگی های دوربین های COLORVU در زیر آورده شده است

دوربین‌های هایک ویژن که با تکنولوژی colorvu تولید می‌شوند، ویژگی ضبط تصاویر ویدئویی در تاریکی را با استفاده از سنسورهای نوری بهبود بخشیده‌اند. این ویژگی منجر به شفاف و رنگی شدن تصاویر خروجی می‌شود. بنای کار این دوربین‌های جدید از ترکیب دو تکنولوژی سخت‌افزاری تشکیل می‌شود: یکی لنزهای پیشرفته و دومی سنسورهایی قوی با درجه حساسیت بالا. لنزهای colorvu  بر خلاف لنزهای معمولی، دریچه‌ای بزرگ‌تر در اندازه‌ی تا ۱٫۰ F دارند که می‌تواند نور زیادتری را به لنز هدایت کند؛ در نتیجه شفافیت تصاویر تا حد بسیار زیادی بیشتر می‌شود.

به‌علاوه، لنز این دوربین شیشه نوری با قابلیت بازتاب باند وسیع و انتشار بسیار کم دارد که به طرز تأثیرگذاری وضوح تصویر و ترکیب رنگ را بیشتر می‌کند. این تکنولوژی سبب می‌شود ویژگی‌هایی از سوژه تصاویر که به‌خاطر نور کم نشان داده نمی‌شدند مشاهده شوند. نسل دوم دوربین‌های مداربسته هایک ویژن دید در شب کالرویو با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و چیپ ست‌های پیشرفته به‌سادگی وسایل نقلیه، اجزای محیط، اشیا و حیوانات را تشخیص می‌دهند. این دوربین‌ها با استفاده از AI موارد را در تصویر دسته‌بندی می‌کنند و دسته‌بندی جداگانه اطلاعات نامرتبط کاربران می‌توانند به‌راحتی اطلاعات مد نظرشان را پیدا کنند.

در ویدیویی که مشاهده خواهید کرد نمونه تصاویر این نوع از دوربین های مداربسته نمایش داده شده است و لازم بذکر است این تصاویر بدلیل پخش در شبکه های اجتماعی کمپرس شده اند که امکان دارد کیفیت تصاویر کمی افت داشته باشد.

 

در ضمن شما کاربر گرامی در صورت نیاز به فایل نمونه تصاویر اصلی و بدون افت کیفیت می توانید درخواستتان را به کارشناسان فروش فیدار پردازش خاورمیانه بعنوان نماینده رسمی هایک ویژن ارسال فرمایید تا فایل های اصلی برایتان ارسال گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *