مقالات دوربین مداربسته

تجهیزات امنیتی Turbo HD 5.0 هایک ویژن

معرفی تجهیزات امنیتی جدید Turbo HD 5.0 شرکت هایک ویژن

معرفی تجهیزات امنیتی جدید Turbo HD 5.0 شرکت هایک ویژن

آخرین نوآوری های بکارگرفته شده در شرکت هایک ویژن به دنبال استفاده از علم هوش مصنوعی سبب شد تا دوربین مداربسته ای مدرن برای تشخیص اتوماتیک خطرات، روی کار بیاید. توانایی ضبط تصاویر رنگی و بسیار شفاف را در شرایط نوری نامساعد، حتی در شب نیز دارند.
شرکت هایک ویژن در سال 2013 برای دستیابی به کیفیت HD در سیستم های نظارت تصویری آنالوگ، نسل اول دوربین های Turbo HDوهمچنین ضبط کننده های DVR خود را رونمایی و راه اندازی کرد. از آن به بعد، نسل های بعدی محصولات Turbo HD با قابلیت های بسیار بهتری به بازار عرضه شدند و تحولات عظیمی را در این صنعت به وجود آوردند. از جمله قابلیت های نسل جدید دوربین های Turbo HD ساخته شده در شرکت هایک ویژن می توان به مواردی از قبیل ضبط تصاویر فوق العاده باکیفیت در نور کم، استفاده مقرون به صرفه از پهنای باند و همچنین داشتن فضای مناسب و کارآمد برای ذخیره سازی اشاره نمود. در نهایت می توان گفت همین قابلیت ها سبب شد تا هایک ویژن نیاز مشتریانش را در افزایش حفاظت و امنیت  بیشتر برآورده سازد.
در حال حاضر با پیشرفت های روز افزونی که شرکت هایک ویژن داشته، توانسته نسل پنجم محصولات نظارت تصویری Turbo HD خود را معرفی کند. این محصول فوق العاده پیشرفته شامل AcuSense Turbo HD DVR و همچنین دوربین های ColorVu Turbo HD می باشد. استفاده از این فناوری ها توسط شرکت هایک ویژن سبب شده تا هزینه های مصرفی و همچنین مداخله انسانی کاهش بیابد. از طرفی دیگر دسترسی افراد و سازمان ها را به شناسایی و نقص امنیتی افزایش داده و بسیار آسان نماید.

مزایای کلیدی دستگاه AcuSense Turbo HD DVR هایک ویژن

خانواده ی  AcuSense هایک ویژن، یازده مدل مختلف DVR دارد که با استفاده از آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی تا حد چشمگیری میزان تشخیص اشیاء بهبود بخشیده است. دستگاه  AcuSense Turbo HD DVR هایک ویژن وسایل نقلیه یا انسان را به راحتی تشخیص می دهد. از آلارم های کاذب که توسط حیوانات، برگ ها و دیگر اشیا ایجاد می شود، جلوگیری می کند. بنابراین تعداد دفعات چک کردن دستی سیستم و هزینه های اضافی را در این زمینه به حداقل می رساند. ویژگی دیگری که می توان برای دستگاه های AcuSense Turbo HD DVR برشمرد، قابلیت شناسایی فیلم های ضبط شده انسان ها و وسایل نقلیه از موارد دیگر خواهد بود. در واقع این دستگاه ویدئوهای ضبط شده از افراد و وسایل نقلیه را با سرعت بالایی جستجو کرده و از میان طیف گسترده ای از مجموعه ویدئوهای ضبط شده آن ها استخراج کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد. با وجود این دیگر لازم نیست کاربران زمان زیادی را صرف جستجوی ویدئو مورد نظر خود در میان انبوهی از اطلاعات و تصاویر کنند.

 مزایای کلیدی دوربین مداربسته ColorVu Turbo HD Camera هایک ویژن

دوربین های مداربسته ColorVu Turbo HD هایک ویژن دوربین هایی هستند که حتی در شرایط کم نور نیز تصاویری با رزولوشن تصویری بالا را به صورت 24/7 فراهم می کنند. وجود شیشه های اپتیکال ED و iris، لنز ضد شدت نور و همچنین پیکسل های بسیار حساس در این دوربین مداربسته سبب شده تا قابلیت بهبود رنگ و روشنایی آن تا حد بسیار چشمگیری بالا برود. بنابراین می توان گفت با ضبط تصاویر واضح تر و رنگی، مشتریان هایک ویژن در برابر خطرات امنیتی بیشتر محافظت می شوند، حتی اگر این خطرات در شب اتفاق بیافتد.

افزایش امنیت و کاهش هزینه با Turbo HD 5.0

سری جدید محصولات نظارت تصویری Turbo HD 5.0 ​​ هایک ویژن قابلیت های سیستم های قدیمی آنالوگ و دوربین های مدار بسته را ارتقا داده و در این راستا به سازمان ها و کاربران کمک می کند تا با کمترین هزینه امنیت خود را افزایش بدهند.
فرانک ژانگ مدیر کل بازاریابی محصولات هایک ویژن می گوید: ” ما با استفاده از دستگاه های DVR سری AcuSense Turbo HD تکنولوژی هوش مصنوعی را به کار گرفته ایم تا با کاهش آلارم های کاذب به مشتریان کمک کنیم با سرعت بیشتری شواهد ویدئویی را پیدا کرده و در همان لحظه به خطرات امنیتی واقعی، واکنش نشان بدهند. از طرفی دیگر دوربین های مداربسته Turbo HD Color Vu تصاویری واضح، روشن و رنگی را حتی در تاریکی کامل برای کاربران ایجاد می کنند و مشتریان در هر شرایطی می توانند تصاویر بسیار واضح و باکیفیتی را در اختیار داشته باشند.

کسب اطلاعات بیشتر

برای اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی رسمی هایک ویژن تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *