مقالات دستگاه ضبط کننده

بررسی دستگاه ترو ویژن HD-6004XH-H11

blank

نقد و بررسی دستگاه ترو ویژن HD-6004XH-H11

دستگاه ترو ویژن HD-6004XH-H11

اگر در جست و جوی و انتخاب یک محصول 4 کانال بسیار کاربردی و همراه با قابلیت تشخیص چهره از تکنولوژی AHD هستید، دی وی آر چندکاره ترو ویژن مدل HD-6004XH-H11 پیشنهاد می گردد که در زیر به شرح برخی از قابلیت های آن می پردازیم

دستگاه 4 کانال ترو ویژن به صورت Pentabrid می باشد یعنی قادر است که از دوربین هایی با تکنولوژی AHD ، CVI، TVI، IP و CVBS پشتیبانی کند.

دستگاه 4 کانال ترو ویژن با پشتیبانی از قابلیت فشرده سازی H.265 این امکان را فراهم می آورد که تصاویر با حالت فشرده سازی بیشترذخیره شوند در واقع به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز می باشد.

دستگاه 4 کانال ترو ویژن می تواند در بستر کابل کواکسیال 4 کانال و در بستر شبکه 16 دوربین تحت شبکه را پشتیبانی نماید.   

این محصول منحصربفرد از دوربین های AHD تا رزولوشن 5 مگاپیکسل پشتیبانی می نماید

انحصاری ترین قابلیت این دستگاه، قابلیت تشخیص چهره آن است. همچنین لیستی از چهره ها و امکان جستجو چهره در بازپخش برای شما فراهم می سازد ,و در ضمن امکان پشتیبانی از یک هارد تا ظرفیت 6 ترابایت را دارا می باشد.

اگر نیازمند نصب میکروفون یا اسپیکر در پروژه خود هستین اصلا نگران این موضوع نباشید چون ترو ویژن فکر اینجاشم کرده و این دستگاه را با قابلیت 1 جک ورودی و خروجی صدا به باز عرضه می کند.

 

شما می توانید این این محصول را با بهترین قیمت و 15 ماه گارانتی فیدار پردازش خاورمیانه را از نمایندگان سراسر ایران و همچنین فروشگاه اینترنتی mipcctv.com تهیه فرمایید.همچنین لیست قیمت محصولات ترو ویژن را از اینجا می توانید دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *