مقالات دوربین مداربسته

HD 32 MP پانو ویوو

رونمایی شرکت هایک ویژن از دوربین مداربسته فوق العاده خود تحت عنوان HD 32 MP پانو ویوو

رونمایی شرکت هایک ویژن از دوربین مداربسته فوق العاده خود تحت عنوان HD 32 MP پانو ویوو

شرکت هایک ویژن همواره شرکتی پیشرو در جهان و در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری با نوآوری های بسیار بوده است. این شرکت در 15 نوامبر سال 2018 دوربین مداربسته 32 مگاپیکسلی پانورامیک ultra HD خود را به سری دوربین های باکیفیت پانو ویوو ((PanoVu اضافه نموده و از آن رونمایی کرد.
در دوربین مداربسته جدید دام پانورامیک هایک ویژن مدل DS-2CD6984G0-IH(S)(AC) سری PanoVu  از سنسور 1/2″ Progressive Scan CMOS جهت ایجاد تصویر پانوراما حقیقی با زاویه دید افقی 180 درجه و زاویه دید عمودی 95 درجه استفاده شده است. در واقع 4 تصویر گرفته شده توسط این دوربین مداربسته با یکدیگر ادغام شده و به طرزی هوشمندانه یک تصویر یکپارچه برای شما ایجاد می شود.
فرانک ژانگ، مدیر کل گروه بازاریابی محصولات هایک ویژن می گوید: “ما خودمان نیز برای رونمایی این دوربین مداربسته هوشمند و با کیفیت که از آن به خوبی استقبال شده و جوایز بسیاری را به خود اختصاص داده است، شگفت زده هستیم. همان طور که می دانید سازمان های بسیاری همواره به دنبال راهی جدید و نوآورانه هستند تا بتوانند از طریق آن، امنیت و محافظت فضاهای مختلف را در محیط های کاری خود بالا ببرند. بنابراین می توان گفت دوربین 32 مگاپیکسلی ما که دارای مهمترین ویژگی های نظارتی پانورامیک و HD در بازار است، این امکان را برای آن ها فراهم خواهد کرد.”

کیفیت تصویر HD چشمگیر

این دوربین مداربسته HD فوق العاده پیشرفته، تصویری با حداکثر رزولوشن 3816 × 8160 پیکسل ارائه می دهد. رزولوشن 32 مگاپیکسل آن در 30 فریم بر ثانیه، پیش نمایش و پخش تصویری شفاف و بسیار واضح را تضمین می کند.

وضوح HD – حتی در شب

دوربین مداربسته مدل DS-2CD6984G0-IH (S) (AC) با توانایی کار کردن در فضاهایی با نور کم نیز ساخته و تولید شده است. در این دوربین چهار چراغ مادون قرمز تعبیه شده و آن را قادر می سازد تا بتواند در محیط های کم نور و حتی در شرایط با لوکس 0، تصاویر پانورامیک HD تا فاصله ای 20 متری ضبط نماید.

حالت نمایش چندگانه تصاویر

دوربین همچنین طیف وسیعی از حالت های گوناگون را برای نمایش تصاویر و با توجه به نیازهای کاربر ایجاد می کند. علاوه بر نمای 32 مگاپیکسل پانورامای استاندارد، کاربران می توانند تصویر پانورامیکی را با رزولوشن 8 مگاپیکسل برای استفاده از یک ضبط کننده ویدیویی تحت شبکه(NVR)  انتخاب کنند. دوربین همچنین می تواند 4 تصویر مستقل از هر کدام از لنزهایش ارائه دهد و یا تلفیق چهار تصویر با هم، یک نمای پانورامای یکپارچه را برای کاربران ایجاد کند.

یک راه حل ایده آل به منظور نظارت بر محیط های بزرگ و باز بیرونی

با توجه به زاویه دید گسترده ای که دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD6984G0-IH (S) (AC) دارد، این نوع دوربین مداربسته برای مکان های باز و بزرگ بیرونی مانند استادیوم ها، میادین، مکان های تفریحی و همچنین مراکز صنعتی بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. در این صورت تنها با استفاده از یک دوربین مداربسته مجهز و فوق العاده پیشرفته می توان تمام فضایی را که قبلاً با 4 دوربین محافظت می شد، پوشش داد. در واقع با کاهش تعداد دوربین های مداربسته در این مکان ها امکان نصب و پیکربندی تجهیزات بسیار ساده تر، سریع تر و همچنین مقرون به صرفه تر خواهد بود.

درباره Hikvision بیشتر بدانید

هایک ویژن از جمله شرکت های پیشرو در جهان است که به تولید محصولات و تجهیزات امنیتی مدرن می پردازد. Hikvision با بکارگیری قویترین نیروهای تحقیق و توسعه در صنعت، به پیشرفت های بسیاری در زمینه فن آوری های گوناگون از قبیل تولید تجهیزات صوتی و تصویری، پردازش تصویر و ذخیره سازی داده های مرتبط و همچنین فن آوری های پیشرو در رشته کامپیوتر دست یافته است. علاوه بر صنعت نظارت تصویری، Hikvision برای رسیدن به چشم انداز دراز مدت خود، در زمینه فن آوری های خانه هوشمند ، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو نیز به پیشرفت های چشمگیری رسیده است. علاوه بر این لازم است بدانید هایک ویژن احترام بسیاری برای مشتریان خود قائل می باشد، به همین جهت 38 شرکت منطقه ای به نمایندگی از هایک ویژن در سراسر جهان برای ارائه خدمات به مشتریان در حال فعالیت هستند. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به نمایندگی رسمی و انحصاری تهران هایک ویژن مراجعه کنید مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *