مقالات دوربین مداربسته

5 مورد از مزایای ​دوربین های امنیتی برای مغازه های خرده فروشی

​5 مورد از مزایای دوربین های امنیتی برای مغازه های خرده فروشی

مزایای دوربین های امنیتی برای مغازه های خرده فروشی
فروشگاه های خرده فروشی یکی از معروف ترین اهداف برای سرقت هستند. حتی یک سرقت کوچک بر سود و زیان یک فروشگاه تاثیر می گذارد یک سیستم امنیتی خرده فروشی باید در محلی قرار گیرد که بتواند به جلوگیری از سرقت و از دست رفتن دارایی ها کمک کند. خوشبختانه، مزایای دوربین های امنیتی بسیار است و تنها به جلوگیری از سرقت محدود نمی شود. برای جلوگیری از سرقت تا افزایش امنیت و بهبود بهره وری کارکنان، اهداف نصب دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی متنوع هستند. در این جا ما قصد داریم اهمیت دوربین های امنیتی را در خرده فروشی ها و علت سرمایه گذاری عاقلانه از این طریق را در مغازه ها در هر اندازه ای پوشش دهیم.

5 مورد از مزایای دوربین های امنیتی برای مغازه های خرده فروشی

مزایای مختلفی که دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی ارائه می کنند، موارد متنوع و بسیاری را پوشش می دهند. اگر چه ما تصور می کنیم جلوگیری از دزدی می تواند هدف اصلی یک سیستم امنیتی فروشگاه خرده فروشی باشد، اما در حال حاضر پیشرفت های تکنولوژیکی  می توانند مزایای بسیار بیشتری را برای ما به ارمغان آورند. پنج مورد مهم از این موارد را در این جا مطالعه خواهید کرد:

مزیت اول: دوربین های امنیتی از سرقت کالا جلوگیری می کنند

اولین و واضح ترین مزیت دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی آن است که از بهترین تاکتیک های پیشگیری از آسیب و سرقت محسوب می شود. سرقت و از دست دادن موجودی و کالا، مشکلات بسیار رایج و شناخته شده ای هستند که صاحبین خرده فروشی ها را به ستوه آورده اند. با یک سیستم نظارت تصویری عملیاتی که به درستی نصب شده است، شانس این که فروشگاه در معرض قربانی شدن سرقت های کوچک یا بزرگ  مشتریان یا کارمندان خود قرار گیرد، پایین است. اگر چه ممکن است بسیاری از افراد دزدی های کوچک را بی اهمیت و ناچیز بدانند، اما حقیقت این است که همین تلفات کوچک می توانند به سرعت افزایش یابند. داشتن سیستم های دوربین امنیتی در مکان هایی مانند فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های خواربار فروشی کوچک، ایستگاه های گاز، فروشگاه های پوشاک و مغازه های مشابه، ثابت شده است که یک راه حل بسیار موثر برای کاهش سرقت های مالی  در کسب و کار است. این بیشتر به خاطر این واقعیت ساده است که مشتریان به مکان های خرده فروشی می روند که می توانند دوربین های امنیتی را ببینند، چون دزدی در این فروشگاه ها کم تر است. بعد از ترساندن دزدان و جلوگیری از دزدی، توانایی پوشش مواردی که دزدیده می شوند را دارد. اگر کسی از شما دزدی کرد و رفت، شما می توانید به تصاویر نظارتی ضبط شده خود رجوع کنید و مقامات را برای شناسایی و بازیابی دارایی و یا پیگرد قانونی در جریان قرار دهید.

مزیت دوم: دوربین های امنیتی تصاویر را در 24 ساعت شبانه روز ضبط می کنند

دومین مزیت قدرتمند سیستم های امنیتی خرده فروشی، ایجاد آرامش و امنیت ذهنی برای صاحبین کسب و کارها است. دوربین های شبکه IP به کاربران خود این امکان را می دهند تا در هر زمان، و هر مکانی بر محلی که می خواهند نظارت داشته باشند. مزیتی که دراختیار صاحبین خرده فروشی ها قرارمی گیرد این است که می توانند از طریق این دوربین ها نظارتی مستقیم در طول ساعات کار و پس از آن داشته باشند. داشتن توانایی انجام این کار می تواند در مواقعی که از طریق سیستم هشدار دهنده از یک رویداد مشکوک  آگاه می شوید، مفید باشد. قبل از این که عجله کنید و با پلیس تماس بگیرید، می توانید ابتدا تصاویر دوربین را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا واقعا به برخورد و تهدید جدی نیاز است یا خیر. با توجه به حجم آلارم های غلط فروشگاه خرده فروشی، بررسی و مطمئن شدن از آن ها باعث صرفه جویی در پول و هزینه می شود چون گاهی اوقات پلیس می تواند به دلیل ارسال آلارم های دروغین کسب و کارها را جریمه کند.

مزیت سوم: دوربین های نظارتی خرده فروشی ها باعث کاهش سرقت کارکنان می شوند

گرچه اکثر شرکت ها قبل از استخدام با کارمندان خود مصاحبه کرده و آن ها را مورد بررسی قرار می دهند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آن ها از فروشگاه دزدی نکنند. در واقع، آمار اخیر نشان می دهد که سرقت کارکنان می تواند تا 36 درصد از کل تعداد تلفات موجودی را به خود اختصاص دهد. دستگاه های امنیتی خرده فروشی نه تنها به جلوگیری از تلاش کارکنان برای سرقت محصولات با ارزش کمک می کنند، بلکه آنها نیز به جلوگیری از اتهامات دروغین کمک می کند. از آنجایی که بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی تعداد زیادی از کارکنان را در شیفت های مختلف کاری در اختیار دارند، مشخص کردن این که سرقت کار کدام یک از آن ها است، کار دشواری است. دوربین های امنیتی خرده فروشی این نگرانی را از بین می برند و به شما مدارک ویدئویی مورد نیاز را می دهند که شما باید مدرک آن کارکن گناهکار را بیابید.

مزیت چهارم: دوربین های نظارتی خورده فروشی با نظارت بر کارمندان به افزایش خدمات به مشتریان می انجامند

یکی از مزایای مفید که دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی برای جلوگیری از تلفات ارائه می دهند، زمانی است که آنها بر کارمندان نظارت می کنند. اطمینان از این که مشتریان شما تجربه خریدی لذت بخش را دارند، عامل اصلی موفقیت کلی هر فروشگاه خرده فروشی است. با نظارت بر کارکنان خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها با شیوه ای حرفه ای، مؤدبانه و دوستانه کار می کنند. اگر شما گزارشی منفی از یکی از کارمندان خود دریافت کرده اید، می توانید برای این که در مورد مناسب ترین روش برخورد تصمیم بگیرید به فیلم های نظارتی رجوع کنید.

مزیت پنجم: دوربین های امنیتی به بهبود تجربه کلی خرید کمک می کنند

علاوه بر مزایای امنیتی اضافه شده که به رضایت فروشگاه های خرده فروشی انجامیده است، دیگر برنامه های نوآورانه نیز به بهبود تجربه کلی خرید کمک می کنند. فروشگاه های مدرن در حال بررسی موارد ضبط شده خود برای یادگیری الگوهای معمول خرید هستند. این به مدیران اجازه می دهد تا مکان های نمایش خود را بیشتر و فروش براساس تبلیغات برجسته را بهبود بخشد. این همچنین به بهبود کلی طرح فروشگاه کمک می کند و همچنین کالاها را برای خریداران به آسانی پیدا می کند. به طور مشابه، مدیران فروشگاه می توانند الگوهای کارکنان را در ساعات مختلف روز بررسی کنند. این مزیت به صاحبین فروشگاه ها اجازه می دهد که تصمیم بگیرند در چه زمان و مکانی نیروی انسانی افزایش یابد. در حالی که درک تغییراتی که نیاز به کاهش نیروی انسانی برای صرفه جویی در هزینه های کاری دارد نیز وجود دارد.
بهترین سیستم امنیتی خرده فروشی را برای فروشگاه خود پیدا کنید
هیچ انکاری وجود ندارد که دوربین های امنیتی، مزایای قانع کننده ای برای فروشگاه های خرده فروشی ارائه می دهند. با این حال، اگر بخواهید این مزایا را داشته باشید، بهتر است بهترین سیستم امنیتی را انتخاب کنید.این انتخاب می تواند هایک ویژن یا داهوا باشد که دارای انواع مختلفی از سیستم های تجاری است که برای فروشگاه های خرده فروشی مناسب است ما همچنین می توانیم یک سیستم امنیتی سفارشی با همه دستگاه های نظارتی که برای فروشگاه خود نیاز دارید، برای شما بسازیم؛ با ما تماس بگیرید تا با یکی از اعضای تیم فروش مان با شماره 66931490 صحبت کنید و با کمک ما از سرمایه گذاری امنیتی برای خرده فروشی تان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *