مقالات دوربین مداربسته

دوربین های هایک ویژن DarkFighter-X

دوربین های هایک ویژن DarkFighter-X

هایک ویژن دوربین های دارک فایتر ایکس (Dark Fighter X) را به بازار عرضه کرد، سری جدید دوربین‌های دارک فایتر قرار است نظارت تصویری در تاریکی و فضاهای کم‌نور را متحول کنند.
سری جدید DarkFighter-X در شرایط نزدیک به تاریکی مطلق (۰.۰۰۱ لوکس نوری) تصاویر رنگی و شفاف با حداقل نویز برداشت می‌کند، شارپ‌تر و کم‌نویزتر از نسل فعلی دوربین‌های دارک‌فایتر است.به گفته‌ی هایک‌ ویژن تصاویر برداشت شده به لحاظ تنالیته‌ به رنگ‌های واقعی نزدیک خواهند بود، مشابه رنگ‌هایی که چشم انسان دیده و درک می‌کند. چشم انسان به کمک سلول‌های مختلف اطلاعات نور و رنگ را دریافت و برای تحلیل به مغز میفرستد. دوربین‌های DarkFighter-X هم از روش مشابهی استفاده می‌کنند; یک سنسور IR اطلاعات نور محیط و سنسور اصلی نیز اطلاعات مربوط به رنگ و بافت را دریافت می‌کنند و در نهایت پردازنده‌ی دوربین با ترکیب این اطلاعات، تصاویر رنگی شارپ و شفاف با کمترین میزان نویز ارائه می‌دهد.

 
دوربین‌ها و فناوری‌های مشابه که عموما به استارلایت مشهور هستند، تصاویر رنگی پُر نویز و بلوری برداشت می‌کنند. ظاهرا مهندسین هایک‌ ویژن با استفاده از ۲ سنسور نوری و رنگی توانسته‌اند به این معضل غلبه کنند.
Peter Guan مدیر فروش هایک‌ ویژن در این رابطه می‌گوید: حدود ۷۰ درصد جرائم در شب اتفاق می‌افتد و شناسایی مجرمین در این شرایط بزرگ‌ ترین چالش برای دوربین‌های مداربسته است. چالشی که با دارک‌فایتر ایکس رفع خواهد شد! چهره‌ها شفاف‌تر و قابل تشخیص‌تر و محیط اطراف واضح‌تر از همیشه خواهند بود. مواردی که وجودشان برای در اختیار داشتن مدرک جهت حل مشکلات احتمالی، ضروری است.
در حال حاضر دوربین‌های دارک‌فایتر ایکس در دو نوع PTZ و بولت ۲ مگاپیکسل عرضه شده که هر دو به لنزی با قابلیت زوم ۲۵ برابر اپتیکال، فناوری فشرده‌ساز H.265+, استاندارد IP66 و فناوری تشخیص هوشمند مجهز می‌باشند. به گفته‌ی هایک‌ ویژن، دوربین‌های DarkFighter-X ایده‌آل‌ ترین انتخاب برای نظارت شهری، خیابانی، میدانی، خطوط ریلی، انبارها، سوله‌ها، فرودگاه‌ها و جنگل‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *