مقالات دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته حیوانات خانگی

دوربین مدار بسته حیوانات خانگی

دنیای پیرامون ما، با ظهور دوربین‌های مداربسته تغییرات شگرفی کرده است. دوربین‌ مداربسته یعنی نظارت، یعنی حراست، دوربین مداربسته یعنی امنیت اما نه فقط امنیت انسان‌ها. بعلاوه مصارف دوربین مداربسته فقط محدود به ایمنی هم نیست.

در اینجا می‌خواهیم به کاربردهایی از دوربین های مداربسته اشاره کنیم، که شاید کمتر به آن فکر کرده باشید. ثبت لحظات.

آیا شما هم در منزل حیوان خانگی نگه می‌دارید؟ یا دسته کم در میان دوستان و آشنایان خود کسی را می‌شناسید که حیوان خانگی داشته باشد؟

حیوانات خانگی، سگ، گربه، کاسکو و یا هرچه، موجوداتی به غایت بامزه و بانمکی‌ هستند که هرلحظه می‌توانند با اعمال خود مارا سرگرم کنند.

شیطنت این موجودات بامزه، البته که در نبود ما گاهی اوج می‌گیرد، حالا اگر شما بخواهید برای رفع کنجکاوی خودتان بابت اینکه چگونه، سگِ شما از کابینت‌های بالایی آشپزخانه بیسکویت کِش می‌رود و یا سوالاتی از این قبیل که :‌”تو چطور توانستی این کار را انجام بدهی؟” و کشف این لحظات باحال و دوست داشتنی، به دوربین‌های مدار بسته نیاز دارید.

دوربین مدار بسته حیوانات خانگی

دوربین مداربسته حیوانات خانگی

درواقع در خانه و در نبود شما، مثل وقتهایی که سر کار هستید، لحظاتی پیش می‌آید که شیرینی‌اش تمام عمر می‌تواند لبخند بر روی لب شما بیاورد. حتی گاهی وقتی در خانه هم هستید، چنین لحظاتی پیش می‌آید، که به علت لحظه‌ای بودن آن، مجال ثبتشان را پیدا نمی‌کنیم. با یک سرچ ساده در گوگل، میتوانید تصاویر بامزه‌ای را که دوربین‌های مداربسته ثبت کرده‌اند را ببینید و مطمئن باشید، کارهای حیوان شما به اندازه اعمال آنها بامزه است، حتی گاهی بیشتر!

اصلا حتی اگر مسئله حیوانات خانگی را در نظر نگیریم، لحظاتی در زندگی هرکدام ما وجود دارد که باید ثبت می‌شد. درست مثل قدم‌های اول کودکمان و یا اولین باری ‎که مامان و یا بابا صدایمان زد. و یا شاید بارها پیش آمده که خواسته ایم کسی را سوپرایز کنیم، اما یا به علت هیجان فراموش کرده ایم آن لحظه را ضبط کنیم و یا دوربین در جای خوبی قرار نداشته است. لحظاتی که در زندگی ما مهمترین خاطرات ما هستند و هزار بار ارزش دیدن را دارند.

البته هنوز هم مسئله امنیت مطرح است. چه شما در منزل فرزندی داشته باشید و چه فرد مسنی و یا عضو دیگری مثل حیوان خانگی(باور کنید اگر یکبار لذت نگهداری از یک حیوان خانگی را تجربه کرده باشید می‌دانید که واقعا عضوی از خانواده است)، همیشه نیاز دارید که چشمتان به آنها باشد.

حیوانات خانگی هم مانند یک طفل نیاز به مراقبت دارند، با این تفاوت که اگر قرار باشد زمانی‌را خارج از خانه سر کنیم، نمی‌توانیم به سهولت کسی را برای نگهداری از آنها، پیدا کنیم.

نه مهدکودکی وجود دارد و نه می‌شود به سادگی آنها را به کسی سپرد. در این جور مواقع، دوربین مدار بسته اگر نگوییم بهترین و ساده‌تری راه حل، دسته‌کم می‌توانیم بگوییم یکی از بهترین‌ها و ساده‌ترین‌ هاست.

با وجود دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، هر کجا که باشید همیشه یک چشم شما از طریق اینترنت، در خانه است و در صورت بروز حادثه یا مسئله‌ای، می‌توانید پیش از اینکه خیلی دیر شود، متوجه آن شوید.

جدا از همه این موارد، هنوز هم دوربین مداربسته برای امنیت خانه شما نقش سابق خود را می‌تواند ایفا کند. پس به آن اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *