مقالات دوربین مداربسته

دوربین مداربسته جدید

blank
blank

آیا می دانید در پروژه های دوربین مداربسته خود بجای استفاده از 5 دوربین می توان فقط با استفاده از یک دوربین تمام زوایا را پوشش داد که این انتخاب هزینه و زمان پروژه شما را بسیار کاهش خواهد داد .

کیفیت تصویر فوق العاده، ضبط تصاویر به صورت 360 درجه و قابلیت ردیابی هوشمند از جمله ویژگی های مهم دوربین های مداربسته PanoVu هایک ویژن است. دوربین های سری PanoVu پیشرفته ترین نوع دوربین های پانورامیک برای نظارت بر فضاهای گسترده و باز هستند.
این دوربین قابلیت ارائه تصاویر 180 و 360 درجه بدون نویز، با کیفیت و وضوح بالا را دارد به طوریکه قادرند تصاویری یکپارچه را از چندین سنسور مختلف در یک واحد ارائه دهند.
علاوه بر این، توانایی قدرتمند ردیابی هوشمند Smart Tracking در دوربین مداربسته  PanoVu، بر سایر ویژگی های دوربین های گردان اعم از توانایی زوم اپتیکال 36x و زوم دیجیتال 16x، نصب و پیکربندی کاربر پسند و عملکرد فوق العاده در نور کم آن افزوده گشته است.این دوربین ها در حال حاضر با گارانتی پارس ارتباط توسط شرکت فیدار پردازش خاورمیانه بعنوان نماینده رسمی پخش محصولات هایک ویژن در ایران با بهترین قیمت عرضه می گردد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *