مقالات دوربین مداربسته

قدرت دوربین های دوسنسوره داهوا

قدرت دوربین های دوسنسوره داهوا و امنیت درب های خانه

قدرت دوربین های دوسنسوره داهوا
ایجاد امنیت در ورودی ها، راه پله ها و یا راهروها، در برخی موارد بسیار سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. در این مواقع برای ایجاد امنیت اغلب نصب چند دوربین لازم و ضروری خواهد بود. اما امروزه به لطف تکنولوژی دو سنسوره در دوربین مداربسته داهوا “Dahua“، شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را در فضاهایی که حفظ امنیت در آن به راحتی امکان پذیر نیست؛ با انعطاف پذیری بیشتر و نصب ساده تری، ضبط کنید. این دوربین ها برای راهروهای مدرسه، ورودی های بانک، ایستگاه های پرداخت وجه،  برای وسایل نقلیه حمل و نقل و یا هر ورودی و راهروی دیگری مورد نیاز است، درواقع می توان گفت این دوربین های مداربسته نقش مهمی در ایجاد امنیت ایفا می کنند.
نصب آسان دوربین مداربسته داهوا
دوربین Dauha specialty daul sensorگنبدی با پیکسل 2در2 دو اسکن پیشرفته starvis cmos تهیه می کند و برای استفاده خانگی در فضای بسته و باز است؛ همچنین برای نصب این دوربین زمان و هزینه کمی لازم است. این سنسورها می توانند به صورت مستقل یکی پس از دیگری و منظم قرار گیرند که قادر به نظارت  ویدئویی چند جهتی نیز هستند. برای نظارت بر چهار راه ها، ورودی ها و راه روها با یک دستگاه استفاده می شوند. همچنین این دوربین امکاناتی را ارائه می دهد که قادر به ضبط ویدئو با کیفیت بالا در نور و روشنایی کم نیز خواهد بود.

بهترین مکان ها برای استفاده این نوع دوربین ها
از جمله مکان هایی که می توانید از دوربین مداربسته داهوا استفاده کنید می توان به موارد ذیل اشاره نمود. این دوربین مداربسته برای موسسه های آموزشی و تحصیلی که نظارت بر دانش آموزان در اولویت است. با استفاده از دوربین های دائول سنسوردار کارآمد میتوان برنظارت بر ورودی ها و راه پله ها و امنیت آن ها تمرکز کرد. این بدان معنا است که مربیان می توانند امنیت دانش آموزان را با کم ترین بودجه تامین کنند. دوربین مداربسته داهوا در بانک ها و سایر موسسات مالی نیز استفاده می شود. با استفاده از این دوربین ها تامین امنیت راه روهایی که به گاو صندوق منتهی می شوند همیشه در اولویت است. استفاده از دوربین های دائول سنسوردار به شما این اجازه را می دهد که نظارت و امنیت را بر این مکان ها فراهم کنید. برای کسب و کارهای سیار که با کامیون کار می کنند، دوربین های دائول سنسوردار امنیت باری که در ماشین هست را نیز تامین خواهند کرد. برای نظارت های شهری می توانید این دوربین ها را در ورودی شهرها و محل های مسکونی نصب کنید.
دوربین های دائول سنسوردار با افزایش انعطاف پذیری و کاهش زمان نصب، از جمله دوربین های نظارتی قدرتمند هستند که محصول و کالای جدید dahuaشرکت  نیز به شمار می روند.
مهم نیست که استقرار عمودی، چه چیزی در مقابل و پشت دوربین های دو سنسوره قدرتمند است. ارائه دوربین مداربسته جدید Dahua به شما این اجازه را می دهد تا برای افزایش انعطاف پذیری و کاهش زمان نصب، به جای استفاده از چند دوربین مداربسته از یک دوربین قدرتمند استفاده کنید.

نگاهی به محصولات امینتی داهوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *