مقالات دوربین مداربسته

غلبه بر تاریکی ها با تکنولوژی Colorvu

blank
blank

چالش چیست؟

تاریکی شب احتمال سرقت ، ارتکاب جرم و جنایات دیگر را فراهم می کند هنگام استفاده از دوربین معمولی با نور مادون قرمز برای نظارت در شب ، افراد ، وسایل نقلیه یا موارد دیگر،اشیاء مهم بسیار پر نور و زمینه آنها بسیار مبهم و تاریک می شوند که این موضوع تشخیص جزییات را دشوار می کند.اطلاعات مربوط به رنگ برای بسیاری از سناریوها بسیار مهم است و یک دارایی عالی برای داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها است.

بنابراین دوربین های معمولی ،در بیشتر اوقات هنگام ارائه تصاویر سیاه و سفید جزئیات مهم را از دست می دهند این تکنولوژِی colorvu  راه حل هایک ویژن برای این چالش است که بسیاری از کاربران سیستم امنیتی با آن روبرو هستند.

تکنولوژی Colorvu هایک ویژن چیست؟

این دوربین های هایک ویژن در تاریکی شب  توانایی قدرتمند در ضبط جزییات را دارند که این توانایی بر گرفته از فن آوری سخت افزار استفاده شده مانند لنزهای پیشرفته و حس گرهایی با کارایی بالا در این دوربین ها می باشد همراه با یک نور مکمل در سناریوهای بسیار تاریک که این قابلیت فیلم ضبط شده را در صورت نیاز با جزییات رنگارنگ ارائه می کند.

blank

عملکرد دوربین های Colorvu و مزایای کلیدی آن

blank

فیلم برداری کاملا رنگی در شب 

  •  ارئه رنگ های بسیار دقیق 
  • عملکرد عالی در محیط های بسیار کم نور

تجربه بصری بهتر

  • روشنایی متعادل 
  • استفاده از سنسورهای پیشرفته دریافت تصاویر واقعی را تضمین می کند

مقایسه عملکرد شبانه دوربین های معمولی با Colorvu

سناریوهای کاربردی در این تکنولوژی

blank

مسکونی

– ساختمانهای مسکونی ، اعم از خانه های شهری ، خانه های چند خانواده ، یا آپارتمان ها ، اغلب دارای چندین منطقه کم نور هستند که پتانسیل ریسک پذیری و حرکت در تاریکی مانند پیاده روها ، راه پله ها و سایر مناطق خارج از خانه را تبدیل می کنند. دوربین های ColorVu نظارت بی نظیری را در هنگام وقوع حوادث یا تصادفات فراهم می کنند و مناطقی را برای کاهش خطر و بهبود ایمنی برای مستاجران و بازدید کنندگان روشن می کنند. تصویربرداری با کیفیت بهتر باعث شناسایی افراد مظنون در هنگام نیاز می شود و محیطی امن تر را برای ساکنان فراهم می کند.

blank

شرکت ها و دفاتر کوچک

– کاربران می توانند ورودی ها و خروج ها و همچنین مناطق کم نور داخلی و خارجی را که در آن سرقت یا جرایم دیگری رخ می دهد ، نظیر راهروهای تاریک و راهروها ، مناطق دزدگیر و باراندازها بارگیری کنند. از نور بهتر با دوربین های ColorVu لذت ببرید در حالی که از کارمندان ، مشتریان و دارایی های شما محافظت می کنند و به آنها کمک می کنند در اطراف و در داخل ملک خود احساس امنیت کنند.

blank

انواع پارکینگ

– محافظت از پارکینگ به دلایل زیادی دشوار است. اما ColorVu از نورپردازی تکمیلی پیچیده ای برای ایمن سازی مناطق پارکینگ استفاده می کند. این بدان معنی است که برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا و کامل ، نیازی به نورپردازی اضافی نیست. نور طبیعی سازگار با محیط زیست ColorVu برخلاف چراغ های خشن ، روشن یا تغییر رنگ ، در دید راننده اختلال ایجاد نمی کند. همه این ویژگی ها باعث کاهش هزینه ها و اطمینان از تصویر با تفکیک پذیری بالا ، دقیق – مانند رنگ لباس یک شخص یا رنگ ماشین می شوند – و همه موارد در صورت لزوم برای بررسی پزشکی ثبت می شود.

blank

 پارک ها و مراکز تفریحی

– دوربین های ColorVu با موقعیت استراتژیک مناطقی را با روشنایی محدود روشن می کنند که خطرات ناشی از تصادفات یا حوادث دیگری مانند پیاده روها ، مناطق بازی ، ورودی به دستشویی ها و مناطق ورزش را به وجود می آورد. نور بهتر در عصر و شب ، باعث می شود اعضای جامعه احساس امنیت و راحتی کنند.

شرکت فیدار پردازش خاورمیانه با ارائه راه کارهای متنوع می تواند در اجرای پروژه های کاملا حرفه ای در کنار شما همکاران گرامی باشد.

دانلود ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *