مقالات دوربین مداربسته

دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی

با پیشرفت تکنولوژی امروزه مشاهده می‌شود که دوربین مداربسته به یکی از پرکاربردترین وسایل الکتریکی تبدیل شده است. در این بین دقت داشته باشید دوربین مداربسته مخفی یکی از موارد بسیار جذاب برای مشتریان صنعت این محصول بوده که در حال حاضر خرید آن رونق چشمگیری پیدا کرده است. با این حال اگر شما قصد تهیه این محصول را دارید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید نوع مناسب آن را تهیه نمایید.

دوربین مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته چند سالی است که وارد بازارهای جهانی شده و در حال حاضر با مارک های متعدد توسط شرکت های مختلفی به فروش می رسد. در این بین مشاهده می شود که دوربین مداربسته مخفی یکی از انواع این محصول می باشد که کاربردهای متنوعی داشته و در بازار با انواع مختلفی به فروش می رسد. به طور کلی می توان گفت بهترین زمان خرید این دوربین ها هنگامی است که فردی قصد نظارت بر فعالیت‌های افراد به صورت مخفی داشته باشد. به طور کلی می‌توان گفت همانطور که از اسم دوربین مداربسته مخفی پیداست، این دوربین ها به گونه ای نصب و جاسازی می‌شوند که از دید افراد پنهان بمانند. به همین دلیل به هنگام نصب افراد سعی می‌کنند که آن را در فضای خارج از دید به صورت غیر قابل شناسایی جاساز کنند. با وجود قیمت مناسب و قابلیت دسترسی آسان که این دوربین ها دارند مشاهده می‌شود در بسیاری از واحدهای خانگی و صنعتی این دوربین ها نصب شده است.

کاربرد های دوربین مداربسته مخفی

در هنگام خرید دوربین مداربسته مخفی مهمترین امری که باید مورد توجه مشتریان واقع شود،  کاربرد اصلی این محصول است. دقت داشته باشید به طور کلی می‌توان گفت یکی از مهمترین موارد استفاده از این دوربین ها مربوط به افسران پلیس است که این دوربین ها را در لباس و یا مکان جاسازی می‌کنند و در عملیات های مورد نیاز خود از موقعیت و افراد به صورت مخفیانه تصویر برداری می نمایند. از طرفی دوربین های مداربسته مخفی به دلیل کوچک بودن، امکان نصب در هر مکانی را دارد که می توانید به صورت نا محسوس تصاویر محیط ها را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید این دوربین ها دید در شب ندارند و در صورتی که نیاز به تصویربرداری در شب را دارید مادون های آن روشن می شود. به طور کلی می‌توان گفت مخفی کردن آن مشکل می باشد. با این حال بهتر است برای کارایی بهتر این دوربین ها در شب آن را در مکان های روشن نصب نمایید.

بهترین انواع دوربین مدار بسته مخفی

پس از اینکه با کاربرد و کارایی دوربین های مداربسته آشنا شدید لازم است با انواع این محصول آشنا شوید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع آن را خریداری کنید. در این بین دقت داشته باشید که دوربین مخفی تینا تیک این، یکی از برترین دوربین های مخفی می باشد که در جهان معروف است. این دوربین دارای طراحی زیبا و بسیار جذاب بوده و وضوح تصویری برابر با ۷۲۰ پیکسل دارد. همچنین با استفاده از این دوربین ها امکان ضبط تصویر محیط برای مدت سه و نیم ساعت وجود دارد. دوربین پانوراما فره دی،  نام دیگر از انواع مناسب این محصول است. دارای زاویه دید وسیع می باشد و جزو دوربین های مخفی بیسیم به شمار می رود. دوربین مدار بسته مخفی کنبروف نیز توانسته به عنوان یکی از دوربین های قدرتمند خود را معرفی کن.د به گونه ای که دارای طول عمر مناسب بوده و استفاده از آن به عنوان قاب عکس در منازل امکان پذیر می باشد. دوربین مخفی درون سنگ با ظاهر منحصر به فرد و خاصی که دارد نوعی دیگر مناسب ترین دوربین مداربسته مخفی بوده که درون یک سنگ تعبیه شده و به دلیل شکل ظاهری که دارد هم می‌توان از آن در خانه و هم در محیط کار استفاده نمود.  البته دقت داشته باشید قیمت این دوربین مخفی نسبت به سایر مدلهای آن تقریباً بالاتر می باشد.

خرید دوربین مداربسته مخفی با قیمت مناسب

حال با توجه به آنچه از ویژگی ها و خصوصیات انواع دوربین مدار بسته مخفی بیان شد اگر شما قصد خرید این محصول را دارید دقت داشته باشید در حال حاضر در سایت ها و فروشگاه های مجازی متعددی امکان سفارش این محصول وجود دارد. می توانید در سریعترین زمان ممکن نوعی از این دوربین ها را انتخاب کرده و پس از سفارش، آن را درب منزل خود در سراسر کشور تحویل بگیرد. دقت داشته باشید ارتباط با مشاورین ما جهت انتخاب نوع دوربین مخفی می تواند به شما در خرید مناسب ترین نوع محصول کمک شایانی بکند. حال دقت داشته باشید برای اطلاع از قیمت روز این دوربین ها می توانید به فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته  ممراجعه کرده و از آن اطلاعات به دست آورید. از طرفی محصولات ارائه شده در این فروشگاه علیرغم کیفیت بالایی که دارند با قیمت مناسب تری به فروش میرسند.

دوربین مداربسته داهوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *