مقالات دوربین مداربسته

بهترین دوربین های مدار بسته و تجهیزات جانبی در فضای باز سال 2019

بهترین دوربین های مدار بسته و تجهیزات جانبی در فضای باز سال 2019

دوربین های مدار بسته در فضای باز
اضافه کردن دورببین های مدار بسته در فضای باز منزل تان راه حل امنیتی است که می تواند از نظر اقتصادی و عملی حافظ و ایمن کننده خانه شما باشد. اگرچه، گزینه های دیگری برای مصرف کنندگان برای بررسی وجود دارد اما هر خانه ای هم به سیستم دوربین مدار بسته در فضای باز نیاز ندارد. ما این راهنمایی های جامع را برای کمک به شما برای تشخیص نیازهای نظارتی منزل تان و اینکه بهترین نوع دوربین مدار بسته را برای منزل تان انتخاب کنید، در کنار هم قرار داده ایم. به خواندن ادامه دهید یا برهر قسمت برای خواندن کیلیک کنید.

جدول محتوا
1 سیستم نظارت در فضای باز چیست؟
2 25 مدل از دوربین های مدار بسته در فضای باز
3 مزایای یک سیستم نظارتی ویدیویی
4 چگونه سیستم های نظارتی ویدیویی کار می کنند؟
5 آیا دوربین های ویدیویی برای شما مناسب هستند؟
6 نتیجه گیری: انتخاب بهترین دوربین های امنیتی  فضای باز

چه مواردی را برای سیستم های نظارتی فضای باز باید در نظر داشته باشیم؟
یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین های امنیتی فضای باز قرار گرفتن در دسته دوربین های ضد آب و عایق هوا است. اگرچه، در انتخاب این دوربین ها برای منزل تان عوامل بسیار زیاد دیگری برای در نظر گرفتن وجود دارند. در این جا سوالاتی آمده که شما به دانستن آن ها برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته فضای باز برای منزل تان نیاز خواهید داشت.

به چه مقدار پوشش از دوربین های نظارتی فضای باز نیاز دارید؟
زاویه دید دوربین، مشخص می کند چه میزان از فضا را پوشش خواهد داد. لنزهای زاویه دار وسیع ترکمک می کنند تا از تعداد دوربین های مورد نیاز کم تری برای پوشش کامل اموال تان استفاده کنید. بسته به پوشش مورد نیاز و زاویه دید هر دوربین، شما ممکن است نیاز به خرید چند دوربین یا چند بسته برای داشتن نظارت به فضای بیشتر در منزل تان را داشته باشید.
آیا دوربین ها دارای وضوح تصویر با کیفیت بالا هستند؟
عامل دیگری که باید برای خرید یک دوربین نظارتی در نظر داشته باشید وضوح تصویر است. بالا بودن وضوح تصویر به شما کمک خواهد کرد تصاویر را آسان تر و واضح تر ببینید. در حالت ایده آل، برای داشتن واضح ترین تصاویر شما به رزولوشن 1080 و یا بیشتر نیاز دارید. به خاطر داشته باشید که اگردوربین خود را به یک DVR یا دستگاه ضبط دیگری وصل کنید، همچنین برای داشتن تصاویر با کیفیت بالا لازم است HDهماهنگ کننده داشته باشید.
آیا دوربین امنیتی دارای دید در شب است؟
یکی از رایج ترین کاربردهای دوربین های نظارتی فضای باز دید در شب است. برای داشتن تصاویر با کیفیت بالاتر شما باید یک دوربین با تکنولوژی مادون قرمر IR تهیه کنید. مدل های بسیاری دارای مادون قرمز هستند که به طور خودکار بسته به روشنایی فضا آن را فعال یا غیر فعال می کنند. تعداد ال ای دی های  مادون قرمز استفاده شده در دوربین کمک می کنند تا مقدار دید در شب  لازم را انتخاب کند.
بهترین سبک دوربین برای نیازهای شما چیست؟
دو نوع اصلی از دوربین های امنیتی در فضای باز وجود دارد، یکی گنبدی و دیگری گلوله ای. هر دو نوع دوربین برای کسانی که وارد آن فضا می شوند قابل رویت هستند. اما متوجه شدن مسیری که دوربین گنبدی به آن اشراف دارد بسیار سخت است که احتمالا برای نفوذ افراد دشوار است. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که آیا می خواهید آن را به دیوار یا سقف نصب کنید.
آیا دوربین ظرفیت ضبط کافی را دارد؟
اگر می خواهید تکرار آن چه که در اطراف منزل تان رخ می دهد را ببینید به یک دوربین با ظرفیت ذخیره سازی یا قابلیت ضبط نیاز دارید. اکثر دوربین های دارای قابلیت ضبط دارای یک کارت حافظه SD یا microSD هستند که اجازه می دهد تا فضای ضبط کافی را داشته باشند. بعضی از سیستم ها نیز با دی وی دی یا مینی دیسک ضبط می کنند، اما اکثر آن ها در حال حاضر دارای  تکنولوژی DVR  یا ضبط دیجیتال ویدیو هستند. کامپیوتری که دارای سیستم دوربین ها است ویدیوهای ضبط شده را در هارد کامپیوتر ذخیره می کند و بررسی تاریخچه ویدیوی شما را سریع و آسان می کند.
آیا می خواهید از طریق تلفن همراه به دوربین خود دسترسی داشته باشید؟
بیشتر دوربین های نظارتی  فضای باز که امروزه در دسترس اند، قادر به داشتن جریان مستقیم با تلفن همراه هستند. اگر می خواهید در طول روز یا زمان های طولانی که از خانه دور هستید آن ها را بررسی کنید، این یک ویژگی ارزشمند است. اطمینان حاصل کنید که دوربین انتخاب شده با تلفن همراه تان سازگار است. به طور کلی، دسترسی از راه دور وهشدارهای تلفن همراه نیازمند هزینه های ماهانه و سالانه برای تهیه امنیت منزل تان هستند.
آیا شما یک دوربین باسیم یا بی سیم می خواهید؟
نصب و تغییر محل دوربین های بی سیم آسان است اما شما می خواهید به طور مرتب سطح باتری را بررسی کنید تا مطمئن شوید شما کاملا در حال حفاطت هستید. دوربین های باسیم معمولا نیاز به نصب حرفه ای و دسترسی به یک پریز برق دارند، اما تصاویری که ارائه می دهند از همتای بی سیم شان واضح تر است.
آیا دوربین ها دارای ویژگی های زوم، Pan,tilt (به معنی حرکت در جهات بالا و پایین و راست و چپ دوربین ها می باشد.) هستند؟
دوربین های دارای ویژگی های از راه دور زوم، pan , tilt برای تهیه پوشش نواحی بیشتر ایده آل هستند و به کاربر این اجازه را می دهند که بهترین زاویه دید ممکن را بدون تغییر فیزیکی محل دوربین داشته باشند.
آیا دوربینی با ویژگی صرفه جویی در انرژی می خواهید؟
دوربین های نظارتی انرژی بسیاری مصرف می کنند اما اگر شما مدلی پیدا کنید که فقط زمانی ضبط کند که حرکتی صورت می گیرد به کاهش هزینه های عملیاتی کمک خواهد کرد. بسیاری از مدل ها حتی اگر چیز غیرعادی شناسایی کنند برای شما ایمیل های اطلاع دهنده می فرستند، بنابراین نیازی به نظارت دائم شما نیست.
چه مقدار می خواهید هزینه کنید؟
شما می توانید یک سیستم امنیتی CCTV را به قیمت 99 دلار داشته باشید، اما احتمالا این موردی است که شما به اندازه ای که پرداخت می کنید دریافت خواهید کرد. یک سیستم پایه با کیفیت خوب(یک دوربین) معمولا ارزشی بین 100 تا 200 دلار دارد و تا هزاران دلار نیز برای چند دوربین برای فضای داخلی یا باز با سیستم های تجملی با هر ویژگی قابل تصوری می رسد.
25 مدل از بهترین دوربین های مداربسته
با بخاطر داشتن نکته های بالا بدون هیچ ترتیب خاصی در اینجا 25 مدل از بهترین دوربین های مداربسته  که به عنوان بهترین ها در سال 2018 مطرح شده اند را آورده ایم:

1- دوربین امنیتی بیرونی با عنوان nest cam، سازگار با آمازون الکسا
این یک دوربین امنیتی هوشمند و هماهنگ با آمازون الکسا دارای اسپیکر و میکروفن و عایق هوا است. لنزهای تمام شیشه ای  تصاویری با کیفیت بالا1080p HDرا در روز و شب ضبط می کنند.

ویژگی های کلیدی:

  •   130     درجه چشم انداز عرضی
  •      هنگامی که این دوربین فعالیتی را تشخیص می دهد، هشدار تلفن و ایمیل را با عکس های فوری دریافت می کنید.
  •      دوربین ، کابل و آداپتور ضد آب
  •      صحبت و گوش دادن با بلندگو و میکروفون داخلی

2-دوربین مینی گنبد ،Hikvision DS-2CD3132 2.8mm هایک ویژن،دوربین مدار بسته POE IP 1080P
با لنزهای مختلف در دسترس است. این دوربین گنبدی دارای طراحی جمع و جور است که آن را با این ویژگی که دارد می توانید در هرجایی نصب کنید. همچنین یک ویدیوی 1080P HD را تهیه می کند.

ویژگی های کلیدی:

  •      مقاوم در برابر انفجار
  •      لنزهای 3 مگاپیکسلی و 2/8 میلی متری
  •      حوزه دید در شب تا 90 فوت

3-دوربین amcrest 720p HD و با آنالوگ بالا HDCVI 8CH سیستم های امنیتی ویدیویی هستند.
با شکل های مختلف در دسترس هستند، همچنین دارای Play and plug هستند که به شما این اجازه را می دهند تا بر منزلتان در کم ترین زمان نظارت داشته باشید. با تشکر از هارد دیسک 2TB، که به وسیله ان می توانید 360 ساعت نظارت را بر 8 شبکه مختلف ضبط کنید.
ویژگی های کلیدی:

  •    پشتیبانی USB
  •    ضبط و پخش مستقیم
  •    لنز 3.6میلیمتری با زاویه دید 75 درجه

4- دوربین امنیتی با زوایه فوق عرضی،  Swann – SWPRO-760CAM – PRO-760
دوربین امنیتی گلوله ای شکل با زاویه دید حرفه ای برای گرفتن تصاویر در روز و شب مناسب است. دارای یک پوشش مقاوم در برابر آب و هوا، سیم برق، اتصال دهنده PCA، راهنمای کاربر و برچسب های بازدارنده است.
ویژگی های کلیدی:

  •     دارای98فوت دید در شب
  •     زاویه دید 75 درجه ای
  •     1 سال گارانتی شرکت تولید کننده

5- سیستم دوربین های امنیتی Arlo smart
برای همه ی نیازهای نظارتی منزل شما به صورت یک یا چند دوربینه در دسترس می باشد. این دوربین های امنیتی بی سیم ویدیوهای زنده یا ضبط شده را با وضوح تصویر بسیار بالا برای تلفن همراه هوشمند یا کامپیوتر و دیگر دستگاه ها تهیه می کنند. نصب و راه اندازی سخت افزار و باتری ها را نیز شامل می شود.
ویژگی های کلیدی:

  •    دارای عایق ضد آب و هوا
  •    شامل 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی امن است.

6- سیستم دوربین های امنیتی فضای باز بی سیم TriVision NC-336PW HD 1080P
با دوسایز مختلف لنز در دسترس هستند. این دوربین های نظارتی گلوله ای ویدیوها را با وضوح 1080p  به دستگاه اندروید، ios، یا کامپیوتر شخصی تان انتقال می دهند. این دوربین می تواند به صورت بی سیم یا سخت افزاری استفاده شود و دارای یک کارت حافظه برای صداهای ضبط شده است.
ویژگی های کلیدی:

  • دارای دید در شب 50فوتی
  • ایمیل های اطلاع دهنده
  • لنزهای 4میلی متری و 3مگاپیکسلی

7- دوربین امنیتی ویدیویی VideoSecu دارای دید روز و شب با مادون قرمز
این سیستم نظارتی فضای باز گلوله ای دارای لنزهای 9-4 میلی متری و 48ال ای دی مادون قرمز برای دید در شب بهتر است. این تصاویر رنگی بهتر درهمه شرایط روشنایی را تهیه می کند و دارای تکنولوژی ضد سر و صدا برای کاهش میزان صدای داده ها است.
ویژگی های کلیدی:

  • ضد ضربه
  • دارای منبع تغذیه
  • فرمت ویدیویی NTSC

8- دوربین امنیتی گلوله ای Hikvision DS-2CD2032-I Outdoor HD 3MP IP
در اشکال مختلفی برای امنیت خانه شما در دسترس هستند. این دوربین های امنیتی گلوله ای دارای لنزهای 3مگاپیکسل و 4 میلی متری هستند که تصاویر اچ دی خیره کننده ای در اختیار شما می گذارند. این مدل سرو صداها را کاهش و توانایی تغییر سرعت فیلم را دارد.
ویژگی های کلیدی:
دارای دید در شب 90فوتی
زاویه دید 8/75 درجه ای
حساس به حرکت
و دارای تکنولوژی تشخیص دستکاری دوربین مداربسته است.

9- دوربین نظارتی اچ دی بی سیم فضای باز Foscam FI9805P 960P
این سیستم نظارتی فضای باز مدل گلوله ای تنها در چند دقیقه بسیار سریع و آسان راه اندازی می شود و دارای لنز3/1 مگاپیکسل و 4 میلی متری برای وضوح کامل ویدیوهای اچ دی است. تصاویر می توانند در Foscam cloud  یا مستقیم در کامپیوترتان ضبط شوند.
ویژگی های کلیدی:

  • دارای دید در شب 70 فوتی
  • زاویه دید 70 درجه
  • سازگار با اندروید و ios
خرید بهترین محصولات هایک ویژن با نازلترین قیمت ها

10- دوربین بی سیم فضای باز . Foscam FI9828P 1.3 Megapixel 3x Optical Zoom H.264
این دوربین نظارتی فضای باز دارای یک محفظه کاملا ضد آب و لنز 3/1 مگاپیکسلی است که تصاویر اچ دی تهیه می کند. شما می توانید برای این که زاویه ی درستی به دست آورید با کنترل زوم کنید یا آن را به چپ و راست بگردانید. تصاویر می توانند در Foscam cloud  یا مستقیم در کامپیوترتان ضبط شوند. (امتحان آن مجانی است)
ویژگی های کلیدی:
دارای دید در شب 25 فوتی
سازگازی با اندروید و ios
و دارای audio jack  برای ضبط صدا

11- سیستم امنیتی ویدئویی Amcrest 960H
این سیستم در اشکال مختلف در دسترس است و همچنین این سیستم نظارتی با 4 دوربین گلوله ای ضد آب و یک هارد دیسک 500 گیگابایتی که می تواند تا 3 ترا بایت گسترش یابد، کامل می شود و می تواند شش روز ضبط مستمر با رزولوشن بالا داشته باشد.
ویژگی های کلیدی:

  • مشاهده از راه دور با دستگاه های اندروید و ios
  • پشتیبانی usb
  • دید در شب تا 85 فوت

12- دوربین بی سیم با ضبط اطلاع دهنده Lorex LW2731 Live LCD SD
این دوربین بی سیم در اشکال مختلف در دسترس است و با زمان و تاریخ ضبط می کند. این می تواند بر اساس حرکت، با یک برنامه، یا دستی تنظیم شود.
ویژگی های کلیدی:

  • دید در شب تا 40 فوت
  • دارای کارت حافظه
  • مشاهده تا 4 دوربین را در یک زمان

13- سیستم دریافت کننده امنیتی بی سیم دیجیتال DVR و دوربین های نظارتی دید در شب با دوربرد زیادDefender PX301-013
این سیستم نظارتی فضای باز بی سیم است. دارای نصبی آسان و تمیز است. به هر تلویزیونی در منزل تان نصب می شود. به شما اجازه می دهد تا رفت و آمدها را در اطراف منزل تان تحت نظر داشته باشید. این را می توان از دوربین یا از راه دور با یک ریموت کنترل کرد.
ویژگی های کلیدی:

  •  در اشکال مختلف وجود دارد
  • دارای کارت حافظه 2 گیگا بایتی
  • دید در شب تا 40 فوت

14- دوربین بی سیم فضای باز FI9803P Plug and Play 1.0 Megapixel (1280x720p) H.264
دوربین فضای باز گلوله ای به صورت بی سیم با Play and plug نصب می شود و راه اندازی آن سریع و آسان است. می توانید از راه دور با سیستم اندروید، ios، یا کامپیوتر با سیستم عامل مک نظارت داشته باشید.
ویژگی های کلیدی:

  • ارسال هشدارهای حرکتی به تلفن همراه هوشمند
  • دید در شب تا 65 فوت
  • 2سال گارانتی

15- دوربین بی سیم  دید در شب فضای باز و بسته iCamera 1000
با سیستم pulse adt هماهنگ است. این دوربین تصویر واضحی از آن چه در اطراف منزل تان رخ می دهد، تهیه می کند. دید در شب و ویژگی های ردیابی حرکت به شما آرامش خاطر می دهد که خانه شما امن است  و مهم نیست که چه زمانی از روز است.
ویژگی های کلیدی:

  •   مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  • استفاده از آن به صورت سخت افزار و یا بی سیم
  • زاویه دید 60 درجه دارد

16- دوربین فضای باز و بسته دارای وای فای ADT Pulse Ready،Sensormatic Adt Oc810adt Oc810
سازگار با سیستم ADT Pulse، این دوربین با قابلیت وای فای می تواند به صورت مستقل کار نظارت را برای یک خانه انجام دهد و دارای یک ریز کامپیوتر و حسگر تصویری با کیفیت بالا برای تصاویر شفاف است.  ویژگی های کلیدی:

  •   بلندگو و میکروفون داخلی دارد
  • استفاده به صورت بی سیم یا سخت افزار
  •   تشخیص حرکات

17- دوربین فضای باز  نیمه گلوله ای Spy Tec AEON OT – 1080p HD POE 
این دوربین امنیتی گلوله ای ضد آب، دارای تصاویر اچ دی 1080P، و با دستگاه های اندروید و ios برای کنترل نظارت سازگار است و مهم نیست که شما در کجای  این دنیا هستید. شما می توانید به 32 دوربین نظارتی در یک خانه متصل شوید.
ویژگی های کلیدی:

  • دید در شب تا 50 فوت
  • ارسال هشدار حرکتی به تلفن هوشمند شما
  • دارای کارت حافظه است

18-  سیستم نظارتی ویدئویی بی سیم گلوله ای Amcrest WLD895US 720P 4CH 7-Inch (ip 66)
این سیستم نظارتی ویدئویی بی سیم گلوله ای دوربین و آگاهی دهنده است که می تواند به سه دوربین اضافه برای نظارت بر یک خانه توسعه یابد. این سیستم دارای ویدئوی 720 پیکسلی همراه با صدا است، بنابراین شما می توانید هر آنچه که در اطراف منزل تان رخ می دهد را بشنوید.
و یژگی های کلیدی:

  • دارای ویژگی دنبال کننده حرکت
  • دید در شب تا 32 فوت
  • سازگاری با سیستم های اندروید و ios از راه دور

19- دوربین امنیتی بی سیم دارای وای فای Alptop AT-B603W HD 720P
برای فضاهای باز و بسته مناسب است. این دوربین امنیتی بی سیم به شبکه منزل شما متصل می شوند و تصاویر با کیفیت بالا با 720 پیکسل تهیه می کنند.
ویژگی های کلیدی:

  • سازگاری با سیستم های اندروید و IOS برای داشتن کنترل از راه دور
  • لنز 3 پیکسلی و 6/3میلی متری
  • شامل آداپتور برق و کابل شبکه

20- دوربین های امنیتی دارای وای فای بی سیم برای فضاهای باز و بسته و دارای دید در شب Zmodo Smart 4Pack
در بسته های یک یا چندتایی موجود است. این دوربین ها امنیتی بی سیم عایق در برابر هوا می توانند در فضاهای باز و بسته مورد استفاده قرار گیرند و در چند دقیقه نصب شوند. دارای لنز 6/3 میلی متری و زاویه دید 77 درجه است.
ویژگی های کلیدی:

  • دارای هشدار فشار حرکتی
  • سازگاری با سیستم های اندروید و IOS برای داشتن کنترل از راه دور
  • دارای دید در شب تا 80 فوت

21- سیستم دوربین امنیتی فضای بیرونی خانه بی سیم و ضد آب Trivision NC-335PW
با استفاده از عملیات بصری و راه اندازی سریع، این دوربین امنیتی بی سیم از مشاهده دوردست پشتیبانی می کند و تصویرهای واضحی را در روز و شب تا 30 فوت تهیه می کند. آن ها را در کارت حافظه 128 گیگا بایتی ذخیره می کند.
ویژگی های کلیدی:

  • دارای لنز در سایزهای مختلف
  • سازگاری با سیستم های اندروید و IOS برای داشتن کنترل از راه دور
  • زاویه دید 90 درجه

22- دوربین امنیتی گلوله ای Best Vision BV-IR140-HD 1000TVL
این دوربین امنیتی فضای باز گلوله ای دارای خروجی ویدئویی اچ دی همراه با زوم قابل تنظیم 8/2 پیکسلی و 12 میلی متری است. برای استفاده در هر موقعیت روشنایی ایده آل است و دارای ویژگی تشخیص حرکت است.
ویژگی های کلیدی:

  • دید در شب تا 164 فوت
  •  فرمت ویدیوی NTSC
  • سازگاز با آنالوگ DVR و اتصال BNC

23- دوربین امنیتی گلوله ای خانگی ZOSI 1/3″ 1000TVL 960H CCTV
این دوربین امنیتی گلوله ای ضد آب دارای یک لنز 6/4 میلی متری و 1000TVL است که تصاویر را با کیفیت بالا تهیه می کند. برای استفاده در فضاهای باز و بسته مناسب است. به هر DVR, VCR, و تلویزیونی ویا با یک BNC به یک مانیتور امنیتی متصل می شوند.
ویژگی های کلیدی:

  • دید در شب تا 100 فوت
  • پشتیبانی فنی طولانی
  • گارانتی 1 ساله

24- دوربین های دید در شب فضاهای بیرونی HOSAFE 1MB1W HD IP
این دوربین نظارتی ضد آب فضاهای بیرونی، دارای لنز 1 پیکسلی و 6/3 میلی متری است که تصاویر را با کیفیت بالا در همه ی موقعیت های روشنایی تهیه می کند. دارای ویژگی هشدار ایمیل برای آن است که به شما اطلاع دهد چیزی در اطراف منزل تان در حرکت است.
ویژگی های کلیدی:

  • 2 رنگ دارد
  • دارای دید در شب تا 66 فوت
  • سازگاری با سیستم اندروید و ios و کنترل از راه دور

25- دوربین بی سیم دارای سنسور Microseven HD 1080P SONY 1/2.8″ 2.4MP CMOS
این دوربین امنیتی ویدئویی بی سیم دارای تنظیمات Plug and Play است که به شما اجازه می دهد در زمانی کوتاه بر منزل تان نظارت داشته باشید. شما می توانید فیلم های ضبط شده ذخیره شده در اینترنت را به صورت رایگان از راه دور مشاهده کنید و همچنین می توانید تا 16 دوربین را برای نظارت کامل بر منزل تان داشته باشید.
ویژگی های کلیدی:

  • سازگاری با سیستم های اندروید و IOS برای داشتن کنترل از راه دور
  • دارای سیستم تشخیص حرکت پیشرفته
  • دید در شب تا 65 فوت

استفاده از سیستم های نظارتی چه مزایایی دارد؟
بهترین مزیت در مورد یک سیستم نظارت تصویری خانگی یک مجموعه اضافی از چشم است. فرض کنید چند بار کسی خانه را ترک کرده است و بیست دقیقه بعد متوجه شده که ترموستات خاموش نشده یا درب ورودی قفل نشده است. هر عضوی از خانواده بر حسب نیاز خود میتواند از عملکرد دوربین مدار بسته بهره مند شود.
نظارت در 24 ساعت شبانه روز
قابلیت ثبت و نگه داری یک واقعه در گذشته
تماشای بازگشت بچه ها از مدرسه به خانه
مطلع شدن از امنیت سالخورده ها
دیدن فعالیت حیوانات خانگی
و مشاهده فرد پشت در منزل

چگونه سیستم امنیت نظارت تصویری کار می کند؟
یک سیستم امنیتی نظارتی معمولا شامل چند دوربین است که به برق متصل می شوند یا بی سیم هستند. به یک ضبط کننده ویدئوی دیجیتال DVR  وصل می شوند که تصاویر را ضبط و در یک مانیتور نشان می دهند. مانیتور ممکن است یک تلویزیون مدار بسته باشد که از خانه کنترل می شود یا DVR می تواند تصاویر را به یک دستگاه وب فعال مانند کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه هوشمند ارسال کند. این تصاویر به صورت زنده و یا بعدا با یک درخواست مشاهده می شوند.

ویژگی های سیستم های نظارتی ویدئویی :
در حالی که بسیاری از زنگ ها و سوت ها برای سیستم های نظارت تصویری خانگی در دسترس هستند، اعضای خانواده موارد ساده تر را انتخاب می کنند. چندین مورد شامل مقدار اموال، سن اعضای خانواده، و حتی امنیت یک محله، را باید در نظر گرفت. چند ویژگی ارزشمند در زیر آمده است:

  •      آشکارسازهای حرکتی
  •      دید در شب
  •      قابلیت ضبط
  •      عکاسی با وضوح بالا برای مشاهده بهتر
  •      میکروفون و یا بلندگوها
  •      دوربین های ضد آب و هوایی و یا خرابکاری
  •      هشدار از راه دور
  •      قابلیت افزایش دوربین  به سیستم

آیا باید یک سیستم نظارتی داشته باشم؟

یک سیستم نظارت تصویری بخش مهی از هر سیستم امنیتی  یک خانه است  توانایی اتصال به خانه و خانواده و محافظت از آن ها در برابر بیگانگان، آن را تقریبا برای هر کسی مفید میکندبنابراین، چه کسی به این چشم های اضافی نیاز دارد؟

صاحب خانه به دنبال یک اتصال بصری 24 ساعته در همه ی روزهای هفته است
افرادی که در تمام طول روز از خانه بیرون می رود یا اغلب مسافرت می کند
خانواده هایی که چندین نفر در منزل آن ها رفت و آمد می کنند و اغلب باغبان ها، خانه داران، پرستاران هستند.
خانواده ها با اعضای سالمند، نوزادان، یا کودکان کوچک و حیوانات خانگی که ممکن است نیاز به نظارت از بخش های مختلف خانه داشته باشند
صاحبان خانه که خواهان امنیت  و آرامش بیشتر هستند، که با نظارت تصویری به دست می آید.

نتیجه گیری: بهترین دوربین های نظارت در فضای باز برای خانه شما
هیچ نظارت خانگی مناسب و کاملی وجود ندارد. سیستمی که شما انتخاب می کنید بر اساس بودجه، اندازه و طرح خانه ، اقلیم، نگرانی های امنیتی ، و عوامل دیگر است. تحقیق خود را با یک ایده اساسی از این که چه می خواهید و یک بودجه منطقی شروع کنید و سپس دوباره بررسی کنید. سیستم های مختلف حتی آن ها که در یک سطح از قیمت هستند ویژگی های مختلفی را ترکیب و مطابقت می دهند. به بررسی و جست و جو ادامه دهید تا بتوانید آن چه را که نیاز شما را برآورده می کند با هزینه ای که می توانید آن را بپردازید، بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *