مقالات آموزشی, مقالات دستگاه ضبط کننده, مقالات دوربین مداربسته

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن

blank

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن و آنلاین کردن دستگاه به روش P2P

مدتی است انتقال تصویر محصولات هایک ویژن بروش p2p بدلیل تحریم با مشکل مواجه شده و دستگاه های ضبط تحت شبکه ،دی وی آر و دوربین های تحت شبکه هایک ویژن با این روش آن لاین می شوند ولی با روشی که در ادامه آموزش خواهیم داد می توان به راحتی این دستگاه ها آنلاین نمود.

blank

هایک ویژن برای پیدا کردن آی پی دستگاه های خود نرم افزاری را تولید کرده بنام SADP که آن را از اینجا می توانید دریافت نمایید.

جهت انتقال تصویر به صورت P2P می بایست دستگاه ها و دوربین آنلاین باشد.

blank

پس از پیدا کردن آی پی آدرس تجهیزات مورد نظر از طریق اینترنت اکسپلورر آی پی را در آدرس بار وارد می کنیم ،در صفحه ورود نام کاربری و پسورد را وارد کرده و لاگین می نماییم.

blank

در این قسمت گزینه configuration را انتخاب می نماییم.

blank

پس از وارد شدن به قسمت configuration باید وارد قسمت network شده و پس از آن قسمت Basic setting را کلیک میکنیم. در این قسمت ip آدرس مربوط به دستگاه را می توانیم ببینیم . دقت داشته باشید که اگر گزینه DHCP تیک داشت حتما گزینه ی Default gateway ipv4 نیز آی پی مربوط به مودم که اینترنت دارد را نمایش داده باشد.پیشنهاد فیدار پردازش خاورمیانه این است که این گزینه خاموش باشد و این گزینه را به صورت دستی وارد نمایید.

پس از این مرحله DNS های پیشنهادی را وارد میکنیم.

blank

سپس وارد قسمت advanced setting شده و گزینه platform access را انتخاب می کنیم.

تیک گزینه enable را زده و سپس گزینه verification را کلیک نموده و یک کد تایید به دلخواه وارد می نماییم که می تواند 6 تا 12 کاراکتر باشد.

blank

پس از اینکه مجددا وارد منوی دستگاه بشوید گزینه ی register status از حالت آفلاین به حالت آنلاین تغییر می کند.

نکته:پس از آنلاین شده دستگاه و نصب نرم افزار IVMS-4500  Hik-connect یا بر روی موبایل یا تبلت حتما باید کشور را امارات انتخاب کرده و همچنین وی پی ان خود را روشن کنید که در این مرحله وقتی تصاویر را از طریق نرم افزار دریافت کردید می توانید وی پی ان را خاموش کنید تا سرعت دریافت تصاویر دوربین های مداربسته بالاتر رود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *