اخبار

گارانتی معتبر داهوا!

blank

blank

گارانتی در ایران به درد نمی‌خورد! ، این شاید جمله معروفی باشد که همه ما هنگام خرید وسایل الکترونیک مخصوصا دوربین مداربسته شنیده‌ایم. اما واقعیت این است که وقتی می‌خواهیم میلیون‌ها تومان بابت یک پروژه دوربین مداربسته بدهیم، بطور یقین می‌خواهیم خیالمان نسبت به خرابی‌های آینده آن راحت باشد. اینجاست که موضوع مهمی به نام «گارانتی» مطرح می‌شود. یکی از ضعف‌های مهم ما هنگام خرید دوربین مداربسته این است که نمی‌دانیم چه چیزهایی را باید در گارانتی تجهیزات حفاظت الکترونیک مخصوصاً دوربین مداربسته بررسی کنیم تا بعدا به‌ صورت قانونی بتوانیم خدمات مورد نظر را دریافت کنیم. اینجاست که گارانتی معنا پیدا می کند که اگر گارانتی معتبری را تهیه نکرده باشیم به مشکلات غیر قابل جبرانی بر خواهیم خورد.

برای مثال در این مطلب به گارانتی محصولات داهوا خواهیم پرداخت.

blank

به کدام گارانتی اعتماد کنیم؟

شرکت فراگستر الکترونیک بعنوان نماینده اصلی داهوا از سال ها پیش در کشور فعالیت می نماید که کالاهای خود را نیز با همین نام گارانتی می نماید.

پس از تحریم های بین المللی مجموعه های بسیاری سعی بر واردات دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری داهوا از مبادی غیر قانونی و برخی هم قانونی برای جبران کسری کالاهای خود کردند و برای اینکه بتوانند تجهیزات حفاظت الکترونیک خود را به فروش برسانند مجبور بر گارانتی نمودن کالای خود به نام های مختلف شدند ،حال این نام ها در بازار کم و بیش به گوش میرسند که پس از یک جستجوی ساده در اینترنت مشخص میشود که این برچسب ها که بر روی کالای داهوا نصب شده اند فقط یک نام بوده و حتی ثبت شرکت هم ندارند.برخی از آن ها حتی یک مرکز خدمات پس از فروش هم ندارند.

مدت زمان گارانتی چه مدت هست؟

خریداران معمولا هنگام خرید دوربین مداربسته فراموش میکنند توجهی به مدت زمان گارانتی داشته باشند. این مدت زمان با توجه به شرکت گارانتی‌ کننده معمولا بین یک تا دو سال است. مسلماً هرچقدر این مدت طولانی‌تر باشد به نفع شماست. مخصوصاً در هنگام خرید دوربین مداربسته ای که در انبارشرکت های توزیع کننده مانده ، باید حواستان باشد که چه مدت از گارانتی آن باقی مانده است. قطعا کالایی که هنوز گارانتی دارد نسبت به کالایی که مدت زمان ضمانت‌ نامه‌اش تمام شده باید در اولویت خرید شما قرار گیرد.در ضمن یادآور میشویم کالایی که گارانتی فراگستر دارد اصلا در انبار شرکت های همکار باقی نمی ماند تا گارانتی آن به اتمام برسد.

گارانتی تقلبی + گارانتی اصلی

تقلب برخی همکار نماها در فروش محصول داهوا بدون گارانتی خود با گارانتی اصلی و فروش آن به قیمت های گزاف.

برای مثال :برخی شرکت ها لیست قیمت خود را در بازار ارائه میدهند که از لیست قیمت فراگستر بالاتر بوده و به مشتری اعلام میکنند ما بیشترین درصد تخفیف را به شما میدهیم .مشتری پس از پذیرش این موضوع که با بالاترین درصد تخفیف خرید کردم بسیار راضی بر سر پروژه دوربین مداربسته خود میرود و متوجه این موضوع م شود که فقط برخی از کالاها برچسب گارانتی فراگستر دارد و بقیه یا برچسب تقلبی دارد یا اصلا برچسب ندارد که بدلیل اینکه دوربین ها و تجهیزات را در مکان پروژه برده مجبور به نصب می شود و اعتراضی هم نمی تواند بکند پس در این موضوع هم دقت لازم را بعمل آورید.

تجربه خرید خوب با فیدار پردازش خاورمیانه

شرکت فیدار پردازش خاورمیانه بعنوان نماینده رسمی فروش محصولات فراگستر به شما این اطمینان را میدهد که محصولات داهوا را با بهترین قیمت به همکاران عرضه می نماید.

با اطمینان خرید کنید !

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *