اخبار

دوربین حرارتی ضد انفجارهایک‌ ویژن

blank

دوربین حرارتی ضد انفجارهایک‌ویژن برنده جایزه GIT شد.

blank

هایک ویژن تولیدکننده ای پیشرو در زمینه تولید انواع محصولات و تجهیزات نظارت تصویری در جهان می باشد. شرکت هایک ویژن با استفاده از پیشرفته ترین امکانات تولیدی خود، محصولات مدرن و ابتکاری بسیاری را در زمینه تجهیزات نظارت تصویری و انواع دوربین مدار بسته طراحی و تولید کرده است. این شرکت بزرگترین تیم تحقیق و توسعه را داشته و توانسته در صنعت نظارت تصویری، نوآوری های بسیاری را ایجاد نماید.

بر اساس اخبار منتشر شده در سایت شرکت پارس ارتباط هایک ویژن توانسته جایزه GIT را برای دوربین حرارتی ضد انفجار مدل DS-2TD2466T-25X بدست آورد. طبق رأی خوانندگان حرفه ای حوزه امنیت GIT، این محصول بعنوان برنده در رده «حفاظت در برابر احتراق و انفجار» از سری جوایز سالیانه معرفی گردید.
یکی از موارد مهم که در این جوایز در نظر گرفته می شوند نوآوری در محصولات می باشد  و این دوربین هایک ویژن در این عرصه سربلند بوده است. این دوربین از یک سنسور uncooled وانادیوم اکسید استفاده می کند که کیفیت تصویر حرارتی چشمگیری ارائه می دهد. این دوربین همچنین از یک الگوریتم تشخیص هوشمند آتش برای شناسایی احتمالات بالقوه احتراق از طریق مانیتور کردن افزایش غیر عادی دما در یک ناحیه حساس استفاده می کند.
دوربین DS-2TD2466T-25X از استیل ضد زنگ بهره می برد که برای تطابق با نیازمندی‌های محیط های دارای ریسک انفجار، مانند کارخانه شیمیایی، پمپ بنزین و انبارهای نفت بکار برده می شود.برای دریافت راه کارهای امنیتی پیشرفته و مشاوره با دپارتمان دوربین مداربسته شرکت فیدار پردازش خاورمیانه در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *