اخبار

جشنواره نوروزی آغاز شد

فیدار پردازش خاورمیانه  برنامه‌های ویژه‌ای را برای افرادی که در قالب جشنواره نوروزی این شرکت، محصولاتی را خریداری کنند تدارک دیده است. در این طرح، جوایز و تخفیفات بی‌شماری منتظر خریداران محصولات نظارتی و حفاظتی  که ما نماینده رسمی فروش آنها هستیم مانند هایک ویژن،هایلوک،داهوا،ایویتک،تیاندی ،مکسرون می باشد.

جشنواره نوروزی فیدار پردازش خاورمیانه به عنوان طرحی جذاب برای خریداران، از هفدهم اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد. در این جشنواره، خریداران فقط 2 روز فرصت دارند برندهایی که به ترتیب در فروش ویژه قرار می گیرند را خریداری نمایند و پس از اتمام مهلت اعلام شده امکان خرید با قیمت های فروش ویژه وجود ندارد.

 

برای دریافت جایزه و قرعه کشی خریداران در ابتدا باید در این صفحه ثبت نام کنند و اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد نمایند پس از آن در زیر ویدیو های تیلیغاتی جشنواره نوروزی فیدار پردازش خاورمیانه که در صفحه اینستاگرام ما آپلود می شود کامنت و تگ نمایید این امر در صورت خرید شما باعث دریافت جایزه و شرکت در قرعه کشی ما می شود لازم بذکر است در پایان هر طرح قرعه کشی بصورت زنده در اینستاگرام MIPCCTV انجام می گردد و نام خریدار خوش شانس اعلام و درج می گردد. لازم به ذکر است که کد ملی و شماره موبایل ثبت ‌شده در فرم نیز باید منحصر به فرد باشد. جهت اجرای سالم کمپین و قرعه‌کشی‌ها، افراد برنده در قرعه‌کشی باید مدارکی را ارائه دهند که نشان دهد خریدار اصلی و واقعی محصول هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *